AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Det kan da ikke bare være meg som alltid får en pakning hvor klaffen er sveiset så godt fast at det ALLTID revner når man åpner pakken, og dette er liksom reklamert som å være lukkbar? Dette er jo resultatet hver eneste gang, designet av noen som hater deg og meg. Anonymkode: 47e48...943 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai #3 Skrevet 3. mai C-girl skrev (1 time siden): Burde heller kommet i en ziplock pose Helt enig, men det koster vel et par øre mer så det skjer nok ikke.. Anonymkode: 47e48...943
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Har den bare over i egen beholder. Anonymkode: 862bd...58c
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Jeg pleier som regel å bare rive osten selv. Kjøper alltid Jarlsberg. Anonymkode: 04b69...42b
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Litrk forsiktig opp i hjørnene, går så bra så. Jeg er storforbruker av disse posene, og har ingenting å utsette på dem. Anonymkode: 7d22b...05d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litrk forsiktig opp i hjørnene, går så bra så. Jeg er storforbruker av disse posene, og har ingenting å utsette på dem. Anonymkode: 7d22b...05d Lirk Anonymkode: 7d22b...05d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Plasten er jo det minste problemet med sånn dritt. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 16ada...f92 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Skjer her også, selv om jeg lirker og er forsiktig. Anonymkode: 6b5d9...682
AnonymBruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Du kan bruke en saks og en poseklype hvis du ikke bruker alt med en gang. Mye bedre enn den lukkingen på posen Anonymkode: 5c2a4...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Rasp osten selv. Billigere og mye bedre. Ferdigraspet ost er tørr og lukter alltid surt! Anonymkode: 12e1a...fe0
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rasp osten selv. Billigere og mye bedre. Ferdigraspet ost er tørr og lukter alltid surt! Anonymkode: 12e1a...fe0 Noen kjøper ferdigrevet fordi de ikke kan rive selv. Jeg slet leeeenge med senebetennelser i hendene, å rive ost var så smertefullt at jeg ikke klarte det. Da kjøpte jeg ferdigrevet. Enig i at det er bedre og billigere å rive selv, men det er altså andre grunner til at man velger kjøpe ferdigrevet enn latskap. Anonymkode: 4e72e...ce0 1 2
NoaideBiehtar Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Noen kjøper ferdigrevet fordi de ikke kan rive selv. Jeg slet leeeenge med senebetennelser i hendene, å rive ost var så smertefullt at jeg ikke klarte det. Da kjøpte jeg ferdigrevet. Enig i at det er bedre og billigere å rive selv, men det er altså andre grunner til at man velger kjøpe ferdigrevet enn latskap. Anonymkode: 4e72e...ce0 I tillegg er det mange gode blandinger med raspet ost å få kjøpt, som er dyrere og mer pes å raspe selv. Skal jeg kjøpe fire ulike oster å raspe blir det dyrt når jeg kanskje ikke trenger osterestene. Jarlsberg er godt det, men litt kjedelig til absolutt alt. Synes ferdigraspet funker helt fint til gratinering og pizza. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå