AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "løse" dette... tror jeg bare trenger å høre hva andre ville gjort. Jeg hadde heldigvis baby 6 mnd i bilstolen, men venninnen min skremte meg da jeg gikk ut av ytterdøren min og jeg mistet bilsetet. Jeg hadde kommet ned til nederste trinn i trappen så baby falt ikke langt ned, men setet falt på siden da det landet halvveis på nederste trinn. Baby gråt ikke lenge og slo ikke hodet i bakken, men jeg synes det var skikkelig ekkelt. Kan jeg si noe om dette i ettertid? Der og da var jeg mer opptatt av å trøste baby og ble litt satt ut av at hun lo men sa unnskyld da. Vi skulle på lunsj, jeg synes det var litt vanskelig å være sammen med henne etter dette og føler ikke jeg vil møte henne igjen egentlig. Men er jeg for dramatisk? Anonymkode: ae149...b65 23
AnonymBruker Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Altså skremte deg, som "bø!" eller den type teit skremming? Det synes ikke jeg er ok om man er over typ 14 år uansett, og å skremme noen når de bærer en baby? Og så ledd etterpå, istedenfor å legge seg fullstendig flat? Jeg hadde forklart akkurat hvor usmakelig jeg syntes det var og droppet å ha mer kontakt. Jeg hadde rett og slett ikke stolt på dømmekraften hennes igjen. Så jeg synes ikke du er dramatisk Anonymkode: d0fb4...f8e 32 2 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai #4 Skrevet 3. mai Jeg er veldig åpen for pranks og slike skremselsoverraskelser, men dette synes jeg var langt over streken. Visste hun at du bar på babyen? Hvis ja, ville jeg absolutt vært tydelig på at det var helt sinnsykt uforsvarlig av henne. Jeg hadde sett annerledes på henne etter noe slikt, uten tvil. Anonymkode: cedc1...367 24 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Jeg hadde dempet kontakten. Hvordan skremte hun deg? Anonymkode: d79e5...0a2 11 2
AprilLudgate Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Lo hun? Av ar babyen falt ut av bilsetet? 🫢🧐 Skremte hun deg med vilje? 9 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai Jeg ville kjøpt ny bilstol. Din kan ha tatt skade ved fallet og ikke lengre fungere optimalt ved en kollisjon. Ikke alle skader er synlige. Skremte hun deg uten vilje og lo ville jeg ikke hatt et problemer med dette. Men hvis hun bevist skremte deg mens du gikk nedover en trapp med baby så stiller dette seg veldig annerledes. Anonymkode: 32b57...3d6 26 15
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Jeg synes skremming er teit, ikke noe for meg, men det er selvfølgelig ikke noen enorm synd. Men hvis hun visste at du antagelig bar på et spedbarn og bestemte seg for å skremme deg er hun jo helt idiot. Da hadde jeg enkelt og greit kuttet mennesket ut. Hvis hun ikke ante at du skulle bære et spedbarn ned en trapp, da tenker jeg at hun tross alt ikke svarer for mer enn det hun mente å gjøre, nemlig å skremme deg fordi hun synes det er gøy. Så kan man likevel forvente at hun, når det gikk såpass gærent, selv beklaget ordentlig og håndterte det på voksent og ansvarlig vis. Anonymkode: 31bf4...5f5 12 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai #9 Skrevet 3. mai Forstår at du føler det sånn du gjør. Her tenker jeg det er litt viktig å få frem om hun visste at du bar på babyen, eller ikke. Og skremte hun deg med vilje, eller ble du skremt av at hun plutselig dukket opp? Dersom hun skremte deg med vilje og samtidig visste at du bar på babyen, så hadde jeg absolutt tatt det opp med henne. Da kan det være hun trenger å høre at det ikke var greit gjort. At hun lo etterpå, kan ha vært en måte å fleipe på, eller avvæpnende og noen kan le dersom de blir litt sjokkerte, uten at det nødvendigvis trenger å være at de ikke forstår hvordan det opplevdes for deg. Dersom hun ikke mente å skremme deg og/eller visste at du bar på babyen. så hadde det nok mildnet min reaksjon ovenfor henne. Anonymkode: 8e012...204 8
Beneath the Moon Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai Å skremme folk er bare tåpelig. Håper det går bra med både deg og babyen. 7
Mezzosoprena Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "løse" dette... tror jeg bare trenger å høre hva andre ville gjort. Jeg hadde heldigvis baby 6 mnd i bilstolen, men venninnen min skremte meg da jeg gikk ut av ytterdøren min og jeg mistet bilsetet. Jeg hadde kommet ned til nederste trinn i trappen så baby falt ikke langt ned, men setet falt på siden da det landet halvveis på nederste trinn. Baby gråt ikke lenge og slo ikke hodet i bakken, men jeg synes det var skikkelig ekkelt. Kan jeg si noe om dette i ettertid? Der og da var jeg mer opptatt av å trøste baby og ble litt satt ut av at hun lo men sa unnskyld da. Vi skulle på lunsj, jeg synes det var litt vanskelig å være sammen med henne etter dette og føler ikke jeg vil møte henne igjen egentlig. Men er jeg for dramatisk? Anonymkode: ae149...b65 Ok, igjen så mangler det informasjon! Skremte hun deg med vilje, eller skvatt du fordi hun sto utenfor døren din akkurat da du skulle ut? Uansett finner jeg det merkelig at hun bare lo da du mistet setet med baby i! 21 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai TS her. Hun skremte meg med vilje. Hun burde skjønt at jeg hadde babyen da vi jo skulle ut på lunsj sammen. Men hun så det kanskje ikke fordi bilstolen var under rekkverket der hun gjemte seg og hoppet frem fra. Problemet er at jeg mener hun burde skjønt at jeg holdt baby og at jeg opplevde at hun ikke brydde seg da baby falt. Men vet at man kan le av nervøsitet også. Jeg ventet jo at hun skulle komme, hun ringte på og jeg trodde hun hadde gått til bilen da jeg ikke så henne da jeg gikk ut ettersom det jo tar litt tid å sette baby i bilstolen og komme seg ut døra. Så så jeg henne ikke da jeg gikk ut og hun burde jo skjønt at jeg hadde med baby. Anonymkode: ae149...b65 5 14 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai Hvis hun skremte deg uten vilje er det ok. Men å le når en baby faller?? Det er ikke ok! Faktisk helt på trynet Anonymkode: 30365...5af 6 4
Eva-Lena Skrevet 3. mai #14 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "løse" dette... tror jeg bare trenger å høre hva andre ville gjort. Jeg hadde heldigvis baby 6 mnd i bilstolen, men venninnen min skremte meg da jeg gikk ut av ytterdøren min og jeg mistet bilsetet. Jeg hadde kommet ned til nederste trinn i trappen så baby falt ikke langt ned, men setet falt på siden da det landet halvveis på nederste trinn. Baby gråt ikke lenge og slo ikke hodet i bakken, men jeg synes det var skikkelig ekkelt. Kan jeg si noe om dette i ettertid? Der og da var jeg mer opptatt av å trøste baby og ble litt satt ut av at hun lo men sa unnskyld da. Vi skulle på lunsj, jeg synes det var litt vanskelig å være sammen med henne etter dette og føler ikke jeg vil møte henne igjen egentlig. Men er jeg for dramatisk? Anonymkode: ae149...b65 Herregud, du er hysterisk. 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai #15 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville kjøpt ny bilstol. Din kan ha tatt skade ved fallet og ikke lengre fungere optimalt ved en kollisjon. Ikke alle skader er synlige. Skremte hun deg uten vilje og lo ville jeg ikke hatt et problemer med dette. Men hvis hun bevist skremte deg mens du gikk nedover en trapp med baby så stiller dette seg veldig annerledes. Anonymkode: 32b57...3d6 Ny bilstol er jo veldig dyrt, må jeg det??? Kan jeg be henne betale? Eller bruke reiseforsikring? Anonymkode: ae149...b65 2 1
Mezzosoprena Skrevet 3. mai #16 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS her. Hun skremte meg med vilje. Hun burde skjønt at jeg hadde babyen da vi jo skulle ut på lunsj sammen. Men hun så det kanskje ikke fordi bilstolen var under rekkverket der hun gjemte seg og hoppet frem fra. Problemet er at jeg mener hun burde skjønt at jeg holdt baby og at jeg opplevde at hun ikke brydde seg da baby falt. Men vet at man kan le av nervøsitet også. Jeg ventet jo at hun skulle komme, hun ringte på og jeg trodde hun hadde gått til bilen da jeg ikke så henne da jeg gikk ut ettersom det jo tar litt tid å sette baby i bilstolen og komme seg ut døra. Så så jeg henne ikke da jeg gikk ut og hun burde jo skjønt at jeg hadde med baby. Anonymkode: ae149...b65 Da er ingen at hendelsene i denne historien ok! 15
AnonymBruker Skrevet 3. mai #17 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS her. Hun skremte meg med vilje. Hun burde skjønt at jeg hadde babyen da vi jo skulle ut på lunsj sammen. Men hun så det kanskje ikke fordi bilstolen var under rekkverket der hun gjemte seg og hoppet frem fra. Problemet er at jeg mener hun burde skjønt at jeg holdt baby og at jeg opplevde at hun ikke brydde seg da baby falt. Men vet at man kan le av nervøsitet også. Jeg ventet jo at hun skulle komme, hun ringte på og jeg trodde hun hadde gått til bilen da jeg ikke så henne da jeg gikk ut ettersom det jo tar litt tid å sette baby i bilstolen og komme seg ut døra. Så så jeg henne ikke da jeg gikk ut og hun burde jo skjønt at jeg hadde med baby. Anonymkode: ae149...b65 Da tenker jeg hun er helt komplett idiot. Hun ringte på, du skulle åpenbart ha med deg en baby ut døren og hun hoppet frem for å skremme deg. At hun ikke selv ble forferdet engang, fordi det endte godt, synes jeg også sier en hel del. Du bør i det minste kunne forvente at hun 1) beklager ordentlig og 2) slutter med sånt. Dette var jo til syvende og sist ingen veldig stor hendelse, skal sies. Alt gikk bra. Men å velge å skremme livskiten ut av noen som bærer på et spedbarn fordi haha vitner jo om at man er helt jævla idiot. Anonymkode: 31bf4...5f5 21 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai #18 Skrevet 3. mai Leste hovedinnlegget på nytt og din oppdatering. Venninnen din er ikke riktig i hodet. Å skremme folk i trappa kan bli farlig for hvem som helst. Og beskrivelsen din av babyen som faller er kjempeekkel. Det kunne gått skikkelig galt. Trappekant på hodet, herregud. Jeg ville redusert kontakt Anonymkode: 30365...5af 18 11
AnonymBruker Skrevet 3. mai #19 Skrevet 3. mai Jeg synes hun svarer for det hun faktisk mente å gjøre, ikke for hvordan tilfeldigheter sørget for at utfallet faktisk ble. Det betyr at jeg ikke hadde tenkt det var så ille hvis hun ikke visste at du holdt på noe barn, selv om du endte opp med å miste bilstolen. Det betyr samtidig at hun er et rasshøl og en idiot når hun burde anta og i det minste ta høyde for at du bærer på et barn, enten det gikk bra eller ei. Anonymkode: 31bf4...5f5 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #20 Skrevet 3. mai Eva-Lena skrev (3 minutter siden): Herregud, du er hysterisk. les innlegg nr. to fra TS og bit i deg de ordene du kommer med her Anonymkode: 1c16e...0d2 12 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå