AnonymBruker Skrevet 3. mai #1 Skrevet 3. mai Barnet mitt på 7mnd nekter flaske og vil bare ammes, har prøvd lenge og rolig å bruke flaske men han nekter. Imorgen begynner jeg på jobb igjen og pappaen skal være i pappaperm. Men vi sliter med at han ikke vil ta flaske. noen som har slitt med det samme og har evt tips? Anonymkode: 05c0e...93d
Sniff76 Skrevet 3. mai #2 Skrevet 3. mai Har dere prøvd at pappaen gir flaske, uten at du er hjemme? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #5 Skrevet 3. mai Du vet du ikke trenger å slutte å amme? Du har rett på ammefri også. En på 7 mnd trenger ikke flaske, de kan bruke vanlig kopp/glass Anonymkode: b65ac...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Her tok barnet flaske da det ble sultent nok, men det var pappaen som måtte gi den i starten og jeg måtte være i annet rom/ikke hjemme. Jeg hadde lite melk, så vi måtte over på flaske av den grunn. Det tok nesten en måned før det løste seg og barnet gikk ned i vekt (hadde som sagt ikke nok melk i brystene). Det gikk ikke lang tid før barnet fikk flaske på kvelden/natta og kopp resten av døgnet. Det passet fint, da barnet begynte å assosiere flaske med kosetid og natt 🙂 Anonymkode: 6f6ac...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #7 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her tok barnet flaske da det ble sultent nok, men det var pappaen som måtte gi den i starten og jeg måtte være i annet rom/ikke hjemme. Jeg hadde lite melk, så vi måtte over på flaske av den grunn. Det tok nesten en måned før det løste seg og barnet gikk ned i vekt (hadde som sagt ikke nok melk i brystene). Det gikk ikke lang tid før barnet fikk flaske på kvelden/natta og kopp resten av døgnet. Det passet fint, da barnet begynte å assosiere flaske med kosetid og natt 🙂 Anonymkode: 6f6ac...0ae Barnet var forresten 6-7 mndr. Anonymkode: 6f6ac...0ae
AnonymBruker Skrevet 3. mai #8 Skrevet 3. mai Jeg måtte slutte å amme da baby var 7 mnd, av ulike grunner. Baby nektet også flaske. Endte med at baby aldri tok flaske, etter vi prøvde i vel 1 mnd, men gikk heller over til tutekopp. Anonymkode: 3e0c0...44a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå