Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt på 7mnd nekter flaske og vil bare ammes, har prøvd lenge og rolig å bruke flaske men han nekter. Imorgen begynner jeg på jobb igjen og pappaen skal være i pappaperm. Men vi sliter med at han ikke vil ta flaske. 

noen som har slitt med det samme og har evt tips?

Anonymkode: 05c0e...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere prøvd at pappaen gir flaske, uten at du er hjemme?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd koppmating?

Anonymkode: 3e378...ce2

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd flere flasker?

Anonymkode: 2dbee...9f6

AnonymBruker
Skrevet

Du vet du ikke trenger å slutte å amme? Du har rett på ammefri også. En på 7 mnd trenger ikke flaske, de kan bruke vanlig kopp/glass

Anonymkode: b65ac...0f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her tok barnet flaske da det ble sultent nok, men det var pappaen som måtte gi den i starten og jeg måtte være i annet rom/ikke hjemme. Jeg hadde lite melk, så vi måtte over på flaske av den grunn. Det tok nesten en måned før det løste seg og barnet gikk ned i vekt (hadde som sagt ikke nok melk i brystene). Det gikk ikke lang tid før barnet fikk flaske på kvelden/natta og kopp resten av døgnet. Det passet fint, da barnet begynte å assosiere flaske med kosetid og natt 🙂 

Anonymkode: 6f6ac...0ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Her tok barnet flaske da det ble sultent nok, men det var pappaen som måtte gi den i starten og jeg måtte være i annet rom/ikke hjemme. Jeg hadde lite melk, så vi måtte over på flaske av den grunn. Det tok nesten en måned før det løste seg og barnet gikk ned i vekt (hadde som sagt ikke nok melk i brystene). Det gikk ikke lang tid før barnet fikk flaske på kvelden/natta og kopp resten av døgnet. Det passet fint, da barnet begynte å assosiere flaske med kosetid og natt 🙂 

Barnet var forresten 6-7 mndr.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte slutte å amme da baby var 7 mnd, av ulike grunner. Baby nektet også flaske. Endte med at baby aldri tok flaske, etter vi prøvde i vel 1 mnd, men gikk heller over til tutekopp. 

Anonymkode: 3e0c0...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...