Gå til innhold

Vanskelig forhold med underlivet mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes underlivet mitt er ekstremt ekkelt. Ikke at det ser ut på noe spesiell måte, det er en helt vanlig vulva på utsiden. Og jeg skal innrømme, jeg har ikke sett på den på noen år, og da så den ihvertfall helt vanlig ut. Ytre kjønnsleppene dekker de indre osv. 

Men jeg synes det tar så mye plass. Det er hår, den er rosa, og jeg synes det er så ekkelt å vaske for man vasker jo overalt og jeg synes den er så slafsete hvis dere skjønner. Jeg har ikke samleie med noen heller for jeg er jo skilt. Jeg pleide å vokse bort alt hår da jeg var gift for å føle meg bedre, men fant fort ut at jeg bare takler ikke følelsen av kropp i en seksuell setting det er så ekkelt. 

Nå gruer jeg meg til jeg skal møte min fremtidige fordi jeg er så redd for disse følelsene jeg har rundt sex og jeg kommer kanskje til å kjøre lyset av, under dyna med nattkjolen kun for mannens nytelse stil for jeg orker ikke det peset. Så vokser jeg håret bort så det ikke skal være så groteskt. 

Så jeg trenger råd, kommer en mann til å leve greit med det ? Er det noen som har fått et bedre forhold til underlivet sitt ? Jeg er 35 så alt håp er ikke ute tror jeg.

Anonymkode: dea6c...d18

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde tatt noen timer hos psykolog/sexolog før jeg fant meg en ny mann. 

Anonymkode: c43ba...4dd

• Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tror jeg hadde tatt noen timer hos psykolog/sexolog før jeg fant meg en ny mann. 

Anonymkode: c43ba...4dd

Blir jo verre av å prate om det . Og med en vilt fremmed:(

Skrevet

Du sier selv at det er en helt vanlig vulva på utsiden. 

Du vet at dette er en bra ting? Menn liker det.

At du har et så anstrengt forhold til eget kjønnsorgan er noe du bør jobbe med, for problemet ligger i ditt eget hode.

Jeg er sikker på at en eventuell ny mann vil like den.

• Nyttig 5
Skrevet

Har du alltid hatt et så anstrengt forhold til eget kjønn? Eller har du opplevd noe? Blitt sagt noe til deg? Det er ikke normalt at det er så vonde følelser rundt sitt eget kjønnsorgan at man knapt orker å vaske det…

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Grotesk?? Tror du bør få profesjonell hjelp.

Anonymkode: 5a119...e5d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ganske normalt ut for rt modent underliv? 

Jeg kan garantere deg at en hvilken som helst mann vil synes det er mer avtennende å kun ha sex i mørket, under dyna, med nattkjole på - enn hva ditt underliv vil være, selv om det så hadde vært misformet der nede! 

Anbefaler deg å jobbe med selvfølelsen en stund først, før du begynner å date ❤️

Anonymkode: fddc8...4b5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes underlivet mitt er ekstremt ekkelt. Ikke at det ser ut på noe spesiell måte, det er en helt vanlig vulva på utsiden. Og jeg skal innrømme, jeg har ikke sett på den på noen år, og da så den ihvertfall helt vanlig ut. Ytre kjønnsleppene dekker de indre osv. 

Men jeg synes det tar så mye plass. Det er hår, den er rosa, og jeg synes det er så ekkelt å vaske for man vasker jo overalt og jeg synes den er så slafsete hvis dere skjønner. Jeg har ikke samleie med noen heller for jeg er jo skilt. Jeg pleide å vokse bort alt hår da jeg var gift for å føle meg bedre, men fant fort ut at jeg bare takler ikke følelsen av kropp i en seksuell setting det er så ekkelt. 

Nå gruer jeg meg til jeg skal møte min fremtidige fordi jeg er så redd for disse følelsene jeg har rundt sex og jeg kommer kanskje til å kjøre lyset av, under dyna med nattkjolen kun for mannens nytelse stil for jeg orker ikke det peset. Så vokser jeg håret bort så det ikke skal være så groteskt. 

Så jeg trenger råd, kommer en mann til å leve greit med det ? Er det noen som har fått et bedre forhold til underlivet sitt ? Jeg er 35 så alt håp er ikke ute tror jeg.

Da må du bare akseptere at 90% av alle heterofile menn vil mene det helt motsatte av det du sier her.

Dine følelser er selvsagt reelle for deg, men din hjerne bruker et helt annet "operativsystem" enn en mann.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det høres ganske normalt ut for rt modent underliv? 

Jeg kan garantere deg at en hvilken som helst mann vil synes det er mer avtennende å kun ha sex i mørket, under dyna, med nattkjole på - enn hva ditt underliv vil være, selv om det så hadde vært misformet der nede! 

Anbefaler deg å jobbe med selvfølelsen en stund først, før du begynner å date ❤️

Anonymkode: fddc8...4b5

Helt korrekt, menn er veldig visuelle i sin seksualitet. Ereksjonen og hva vi ser er direkte koblet sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å bruke litt tid på Nakentid og fetlife for å studere underliv. Da kommer du til å skjønne hvor mange forskjellige underliv det finnes. Jeg har til gode å se ett som ikke er vakkert 🧡

Anonymkode: 070a8...935

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mislike også mitt eget underliv. Har veldig lange indre kjønnsepper og underlivet mitt er tørt som Sahara. Dødt og stygt. Var separert en periode og det å ligge med noen var helt uaktuelt. Blir jeg alene en gang til, så kommer jeg ikke til å ligge med noen igjen. 

Anonymkode: ce88f...bcc

Skrevet (endret)

Har du opplevd noe eller fått kommentarer som har ført til disse tankene? Eller har du alltid følt at underlivet ditt er ekkelt?

Du bør ikke bli sammen med noen, eller ha sex med noen før du har pratet med noen profesjonelle om dette. Det hjelper ikke å skru av lyset og ligge under dyna med nattkjolen på, når du ikke takler følelsen av kroppen i en seksuell setting. Sex vil trigge kroppen din på en negativ måte og forverre de følelsene du har nå.

AnonymBruker skrev (På 3.5.2026 den 11.59):

Blir jo verre av å prate om det . Og med en vilt fremmed:(

Hvordan vet du at det blir verre av å prate med en profesjonell om det? Har du prøvd å prate med en psykolog/ sexolog før? Eller er det tanken på å skulle prate med en fremmed om dette som er skummel? Er du redd for hva de vil tenke om deg? For det skal du i hvertfall ikke bekymre deg for. Dette er fagfolk som kan hjelpe deg gjennom det du sliter med og gi deg gode verktøy på veien, slik at du bl.a ikke synes at det er ekkelt å vaske deg nedentil.

Etterhvert vil selvbildet ditt endre seg. Du vil ikke føle deg ekkel lenger, og først da kan du tenke på å møte din fremtidige mann.

Endret av Cam03
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...