Gå til innhold

Sosiale aktiviteter som også passer for single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter ting å gjøre, særlig i helgene. Jeg kjeder meg lett når barna ikke er her og er for opptatt med barna når jeg har dem. Alle mine bekjentskaper er opptatt med seg og sine barn som oftest.

Jeg bor i området rundt Oslo, og jobber i Oslo. Så det bør jo egentlig være grei skuring, men jeg kommer liksom ikke på noe.

Ps., det er ikke dating jeg er ute etter, det er sosial stimuli og noe hyggelig å gjøre.

Anonymkode: 4b72a...fbd

Videoannonse
Annonse
Gjest Mads2000
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg leter etter ting å gjøre, særlig i helgene. Jeg kjeder meg lett når barna ikke er her og er for opptatt med barna når jeg har dem. Alle mine bekjentskaper er opptatt med seg og sine barn som oftest.

Jeg bor i området rundt Oslo, og jobber i Oslo. Så det bør jo egentlig være grei skuring, men jeg kommer liksom ikke på noe.

Ps., det er ikke dating jeg er ute etter, det er sosial stimuli og noe hyggelig å gjøre.

Anonymkode: 4b72a...fbd

Gruppetrening på treningssenteret eller frivillig arbeid hos folkeshkelp

AnonymBruker
Skrevet

Meld deg på kurs i noe du synes er gøy, bli med i frivillighet, dra på offentlige spillkvelder, gå på konsert, utstilling eller kino, begynn med klatring eller annen trening. 

Anonymkode: f2b8b...e36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar på klatring, buldring i felles grupper som organiseres på treningssenteret. Gruppetrening gir også litt sosial stimuli.

Anonymkode: 5c17b...7c5

Skrevet

Jar du interesser du ønsker å fordype deg i? Ta gruppekurs og bli flinkere i det du allerede liker. Er du samfunnsinteressert? Meld deg inn i en frivillig organisasjon eller et politisk parti. Bli tillitsvalgt på arbeidsplassen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...