Laraa Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Har akkurat sett should I marry a murder. Det er en av de bedre true crime jeg har sett på lenge, kun slått av Dont f*ck with cats når det gjelder spenningsnivå. Det er virkelig ikke gitt hva resultatet blir om man ikke googler dommen og så mange uventede vinklinger. Hva er deres erfaringer/synspunkter?
Jadasikkert29 Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Jeg likte den ikke. Føler mye ble veldig blåst opp og dramatisert. 4
MiniMjau Skrevet 9. mai #6 Skrevet 9. mai Hun virket å ha mistet det helt den tiden alt skjedde? Mye rus også? Rar sak. Hva med de andre som forsvant i det området? 2
Linazer Skrevet 10. mai #7 Skrevet 10. mai MiniMjau skrev (16 timer siden): Hun virket å ha mistet det helt den tiden alt skjedde? Mye rus også? Rar sak. Hva med de andre som forsvant i det området? Ja, dokumentaren ga ikke svar på alt. Blant annet den politimannen som hadde kjent til den aktuelle mannen fra han var en guttunge og som hintet til andre uoppklarte saker. Men det ble ikke gått dypere inn på. Og hovedpersonen, lege og patolog som fullstendig mista det. Jeg fatter ikke at hun gikk tilbake til han gang på gang. 1
MiniMjau Skrevet 10. mai #8 Skrevet 10. mai Linazer skrev (2 timer siden): Ja, dokumentaren ga ikke svar på alt. Blant annet den politimannen som hadde kjent til den aktuelle mannen fra han var en guttunge og som hintet til andre uoppklarte saker. Men det ble ikke gått dypere inn på. Og hovedpersonen, lege og patolog som fullstendig mista det. Jeg fatter ikke at hun gikk tilbake til han gang på gang. Ja hun virket jo som en oppegående utdannet dyktig dame, og så liten dømmekraft, fyll, rus... .en en blir vel "fanget" i noe.... Hun virket jo helt ute på de siste "snapene" fra gården og området der, i siste episode. 1
Jojo2 Skrevet lørdag kl. 15:18 #9 Skrevet lørdag kl. 15:18 Trist å se noen ødelegge livet sitt på den måten. Synes aktor virket veldig arrogant når det kom til at de mente hun burde visst hva slags ressurser som fantes bare fordi hun var lege. Fikk inntrykk av at Sandy var glad for å bli tatt og bli ferdig med det til slutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå