Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om interessen hadde vært stor i å kjøpe en hytte i Finnmark. Det er to soverom og en hems med to senger. For å komme seg på hytta må man ta en ferge. Så kjøre til hytte, gå ca 200meter. Det er ikke innlagt vann eller strøm.  Vo har brønnborret etter vann inn tim hytten, og vi har solcellepanel. Altså, tv,internett, lys osv. Hytten er bygget i 2014. Er veldig fint og det er badstue i et eget uthus. Utsikten er helt utrolig.

Ville du hatt det?

Anonymkode: 08cfa...ab7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca hvor i Finnmark da? Skjønner jo at det er et sted langs kysten mellom Alta og Kirkenes liksom, men det er en del øyer og ferger mellom der. 

Anonymkode: 54eaa...68f

• Hjerte 1
Skrevet

I teorien, ja. I praksis helt uaktuelt grunnet avstand. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For nærme Russland. Vil ikke

Anonymkode: f1f1b...043

Skrevet

Nei jeg ville nok ikke, er sikker et marked for de, men hadde ønsket meg hytte vi kan ta en helgetur til, og siden jeg bor langt nedi sør så blir avstanden litt stor.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres fint ut, men det samme er tilgjengelig i mye mer idylliske Helgeland og omegn (dog for en dyrere penge sikkert). Finnmark er for spesielt interesserte?

Anonymkode: e3e32...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er veldig glad i Finnmark, men i små doser og hytte der har jeg ikke lyst på.

Anonymkode: 36966...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig fint ut, men ville vært helt umulig for meg her jeg bor. Hadde ikke fått brukt den nok til å forsvare investeringen. 

Hvor langt unna er det en by eller tettsted? Jeg synes jo det er rart med en landlig hytte hvis man bor landlig, men hører jo at det er vanlig. 

Anonymkode: 6661b...b01

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir alt for langt unna. Kommer temmelig langt sydover på samme tid som å kjøre dit.

Anonymkode: 2eb58...7d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det blir alt for langt unna. Kommer temmelig langt sydover på samme tid som å kjøre dit.

Anonymkode: 2eb58...7d4

Hvorfor er det relevant? 

Anonymkode: 36966...bc2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Lurer på om interessen hadde vært stor i å kjøpe en hytte i Finnmark. Det er to soverom og en hems med to senger. For å komme seg på hytta må man ta en ferge. Så kjøre til hytte, gå ca 200meter. Det er ikke innlagt vann eller strøm.  Vo har brønnborret etter vann inn tim hytten, og vi har solcellepanel. Altså, tv,internett, lys osv. Hytten er bygget i 2014. Er veldig fint og det er badstue i et eget uthus. Utsikten er helt utrolig.

Ville du hatt det?

Stor interesse er det nok ikke, de fleste ønsker jo ikke hytte de må ta fly, eller kjøre i mer enn 8 timer for å komme til. Så noen opphetet budrunde ser jeg ikke for meg. Men for den rette personen kan jo dette være drømmen, og du trenger bare én interessent for å få solgt. Alt kommer jo an på pris, vet du!

Anonymkode: da798...3a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og nei, JEG ville ikke hatt den om jeg så fikk den gratis. Jeg bor i Lindesnes, så det blir LITT for langt for en helgetur...

Anonymkode: da798...3a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 18.49):

Ville du hatt det?

Er personlig skeptisk til å kjøpe en ny og dyr hytte en plass man må ta ferge til. Fergeanløpene i Finnmark raseres år for år, og plutselig eier man en hytte som er   vanskelig å komme seg til.

Anonymkode: 2e8ce...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymkode: e977e...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... nei! 

Anonymkode: 2827a...ac4

Skrevet

Vi bor på Østlandet og har hytte i Finnmark og det er jo på sett og vis helt fantastisk, vi elsker å være der. Men den brukes jo altfor lite. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

For oss som bor i Finnmark så er det jo interesse for å kjøpe hytte her, det er vel også noen utlendinger som gjerne kjøper opp  hytter og hus alt etter som hvor de ligger. Jeg har ikke inntrykk av at det er vanskelig å få solgt hytter? men det kommer jo selvfølgelig an på hvor den ligger i Finnmark, det er stor forskjell på hytte utenfor Alta eller Hammerfest, kontra lenger øst hvor det gjerne blir mer avsides.

Anonymkode: 2d418...2c0

AnonymBruker
Skrevet

Finnmark alene er for spesielt interesserte. Det du beskriver, er for de enda mer spesielt interesserte. Det er elsk eller hat. 

Anonymkode: 3e54f...2a3

AnonymBruker
Skrevet

Hytta høres fin ut, men som mange andre her skriver så er avstanden et problem.  Jeg vil ha en hytte jeg kan bruke i helgene. Det kan jeg ikke når jeg bor på østlandet og hytta er i Finnmark.

Anonymkode: 3ccdb...acd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet at finnmarkinger er interesserte i hytter. Ville satt inn et innlegg på kjøp og salg på facebook og sett hvor mange svar du får. 

Anonymkode: dd486...fea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...