AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Kom presis - men ikke mer enn maks 5 min før tiden. Folk som intervjuer har ofte travle dager og det er masete hvis en kandidat dukker opp før tiden. Ellers gjelder et å gi et godt førsteinntrykk på andre måter - passe fast håndtrykk - hold blikket. Graden av utadventhet kommer litt an på stilingen - jeg liker kandidater som virker å være litt interessert og stiller spørsmål allerde fra man kommer inn der intervjuet skal være - f.eks kommentere lokalene, eller lignende. Men samtidig ikke altfor "eplekjekk".... Under selve intervjuet er det greit å være litt nysgjerrig og vise hva man kan tifløre selvsagt - her finnes det en del tips og triks på nettet. Unngå å overselge - jeg likte f.eks. ikke når en fyr sa at hans langsiktige mål var "å bli sjef"... Generelt synes jeg det var litt rart med kandidater som ikke hadde med seg en liten veske eller ryggsekk - en liten notisblokk/penn papir. Men det er muligens fordi jeg er passert 50 at jeg synes det er rart å komme helt tomhendt. Anonymkode: b3698...ab7 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ? Anonymkode: 9ab79...fd2 Kom forberedt og vis at du har forberedt deg. Og legg littt innsats i det, i motsetning til innlegget ditt her. Anonymkode: d35a4...961 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Vær klar over hva slags jobb man søker på og still relevante spørsmål om stillingen. Anonymkode: 16ec9...7ee
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Masja skrev (19 minutter siden): Vit hvorfor de skal ansette akkurat deg. Alle svarer akkurat det samme Anonymkode: e1948...fd7
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kom forberedt og vis at du har forberedt deg. Og legg littt innsats i det, i motsetning til innlegget ditt her. Anonymkode: d35a4...961 Det tror jeg TS forstår, gjør ikke du?? Hun trenger jo ikke å bevise noe her inne, så et enkelt spørsmål bør være ok! 🙄 Anonymkode: 456e0...57c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai RedBull91 skrev (6 minutter siden): Snu negative sider til noe positivt 😉🙃 «Jeg er så lat og kommer ofte sent, men…Da er jeg uthvilt» 😁 Anonymkode: e1948...fd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå