AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Jeg - kvinne 46 - trenger nye bukser, både jeans og andre bukser. De bør sitte pent på og ikke være for lange i beina til meg som er 163 cm. Er slank og passer i str. S, av og til M. Viktigst av alt, jeg vil ikke ha syntetisk stoff og de bør ikke være svindyre. Hvor finner jeg bukser? Gjerne linker 😊 Anonymkode: 9685d...a34
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Overalt. Selv Cubus har bukser i 100% lin. De er veldig gode. Av jeans liker jeg Levis. De er midt på treet-priset, syns jeg, men er ofte på tilbud. Anonymkode: 60391...3e4
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Overalt. Hverdagsbukser i lin og bomull, og viskose Penere bukser i silke eller ull må du kanskje i "finere" butikker. Anonymkode: 7624b...a54
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Overalt. Jeg kjøper bukser på både Cubus, Lager 157 og Bik Bok. Anonymkode: d70c0...817
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Takk for svar, men når jeg titter på nettet og ser noen fine linbukser, er det som regel bilde av en dame på 175-178 cm som har på seg str S og buksene subber i bakken for henne. Da er de type 15-20 cm for lange til meg i str. S. Hvor finner jeg bukser i normal lengde? Cubus sine er i hvert fall altfor lange utifra bildene og modellens lengde. Anonymkode: 9685d...a34
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Muji 💕De har linbukser til oss shorties. De har dessverre ikke fysisk butikk i Norge men du kan bestille på nett. Anonymkode: 35ce2...a67
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Madlady har linbukser i mange ulike lengder. Anonymkode: b055b...258
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar, men når jeg titter på nettet og ser noen fine linbukser, er det som regel bilde av en dame på 175-178 cm som har på seg str S og buksene subber i bakken for henne. Da er de type 15-20 cm for lange til meg i str. S. Hvor finner jeg bukser i normal lengde? Cubus sine er i hvert fall altfor lange utifra bildene og modellens lengde. Anonymkode: 9685d...a34 Tror det er forventet at oss kortinger lærer oss å sy så vi kan klippe og legge opp buksene. Anonymkode: 83b8b...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Part two har flere typer 100% linbukser som passer oss som er korte. De er imidlertid relativt dyre. Lindex og Cellbes har bukser i linmiks. Som er billigere. Og som passer 163 cm lengde. Hilsen ei som er like lang som deg 🥰 Anonymkode: cc9da...dac
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Part two har flere typer 100% linbukser som passer oss som er korte. De er imidlertid relativt dyre. Lindex og Cellbes har bukser i linmiks. Som er billigere. Og som passer 163 cm lengde. Hilsen ei som er like lang som deg 🥰 Anonymkode: cc9da...dac Glemte å skrive det, men Cellbes har også bomullsbukser og jeans i ankellengde (full lengde for oss). 97 prosent bomull i denne, f eks: Anonymkode: cc9da...dac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå