Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre som erfarer at IKEA Bodbyn kjøkken lukter sterkt/ over lang tid ? Mitt lukter etter flere år. 

En skulle ikke tro at det skal være sånn ?

Anonymkode: 13767...162

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Mitt kjøkken er fra 2013. Jeg koblet det ikke før flere år senere etter å søkt litt rundt på nett. Lukten oppstår kun når jeg tørker over med våt klut, da kommer det en slags kjemisk lukt/sur lukt.  Visstnok har flere fått nye fronter fra Ikea pga dette. Mine fronter er til Faktum innredning og desverre utgått og  jeg er vel også utenfor garantitiden. Vurderer å lakke opp frontene. 

Anonymkode: f0824...d4f

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Merkes spesielt når jeg tørker over med fuktig klut, som blir nevnt over her.

Anonymkode: 27eb2...6e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Mitt kjøkken er fra 2013. Jeg koblet det ikke før flere år senere etter å søkt litt rundt på nett. Lukten oppstår kun når jeg tørker over med våt klut, da kommer det en slags kjemisk lukt/sur lukt.  Visstnok har flere fått nye fronter fra Ikea pga dette. Mine fronter er til Faktum innredning og desverre utgått og  jeg er vel også utenfor garantitiden. Vurderer å lakke opp frontene. 

Anonymkode: f0824...d4f

Huff,det er lenge ! Jeg merker det også ekstra ved vask. Men,også generelt. Merker også at enkelte av skapdørene faktisk lukter enda sterkere enn resten av kjøkkenet. Jeg vurderer å male om. Men,også kontakte Ikea først. Er jo mye jobb en ikke hadde regnet med,inkludert utgifter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samme her. Merkes spesielt når jeg tørker over med fuktig klut, som blir nevnt over her.

Det er da jeg merker det ekstra også. Men,kjenner det generelt også. Kan jeg spørre hvor gammelt ditt Bodbyn-kjøkken er ? Og farge ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er da jeg merker det ekstra også. Men,kjenner det generelt også. Kan jeg spørre hvor gammelt ditt Bodbyn-kjøkken er ? Og farge ?

Mitt er fra 2015 og i fargen hvit/eggehvit.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mitt er fra 2015 og i fargen hvit/eggehvit.

Oi,såpass. Takk for svar .

AnonymBruker
Skrevet

Dette må dere jo melde fra om, høres ut som feil i lakkeringen? 

Anonymkode: 90d56...419

• Liker 1
Skrevet

Vårt er å sånn. Bare tenkt at sånn er det vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...