AnonymBruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Er det andre som erfarer at IKEA Bodbyn kjøkken lukter sterkt/ over lang tid ? Mitt lukter etter flere år. En skulle ikke tro at det skal være sånn ? Anonymkode: 13767...162
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Ja. Mitt kjøkken er fra 2013. Jeg koblet det ikke før flere år senere etter å søkt litt rundt på nett. Lukten oppstår kun når jeg tørker over med våt klut, da kommer det en slags kjemisk lukt/sur lukt. Visstnok har flere fått nye fronter fra Ikea pga dette. Mine fronter er til Faktum innredning og desverre utgått og jeg er vel også utenfor garantitiden. Vurderer å lakke opp frontene. Anonymkode: f0824...d4f
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Samme her. Merkes spesielt når jeg tørker over med fuktig klut, som blir nevnt over her. Anonymkode: 27eb2...6e2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Mitt kjøkken er fra 2013. Jeg koblet det ikke før flere år senere etter å søkt litt rundt på nett. Lukten oppstår kun når jeg tørker over med våt klut, da kommer det en slags kjemisk lukt/sur lukt. Visstnok har flere fått nye fronter fra Ikea pga dette. Mine fronter er til Faktum innredning og desverre utgått og jeg er vel også utenfor garantitiden. Vurderer å lakke opp frontene. Anonymkode: f0824...d4f Huff,det er lenge ! Jeg merker det også ekstra ved vask. Men,også generelt. Merker også at enkelte av skapdørene faktisk lukter enda sterkere enn resten av kjøkkenet. Jeg vurderer å male om. Men,også kontakte Ikea først. Er jo mye jobb en ikke hadde regnet med,inkludert utgifter. Anonymkode: 13767...162
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samme her. Merkes spesielt når jeg tørker over med fuktig klut, som blir nevnt over her. Anonymkode: 27eb2...6e2 Det er da jeg merker det ekstra også. Men,kjenner det generelt også. Kan jeg spørre hvor gammelt ditt Bodbyn-kjøkken er ? Og farge ? Anonymkode: 13767...162
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er da jeg merker det ekstra også. Men,kjenner det generelt også. Kan jeg spørre hvor gammelt ditt Bodbyn-kjøkken er ? Og farge ? Anonymkode: 13767...162 Mitt er fra 2015 og i fargen hvit/eggehvit. Anonymkode: 27eb2...6e2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mitt er fra 2015 og i fargen hvit/eggehvit. Anonymkode: 27eb2...6e2 Oi,såpass. Takk for svar . Anonymkode: 13767...162
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Dette må dere jo melde fra om, høres ut som feil i lakkeringen? Anonymkode: 90d56...419 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå