Jytte Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Megler mente jeg skal ha noe på vasken, men hva og hvorfor er det noe poeng? Vær så snill og forklar meg... har sett folk har stylet med en plante på vaskemaskinen, og i følge meg ser det bare dumt ut. Er det ikke bedre med tomme, rene overflater? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai En pen håndsåpe, noen duftpinner og en grønn plante gjør mye for atmosfæren i et rom. Anonymkode: 88bec...2b0 12 3
Bondenisse Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Noe med å gi følelsen av rene, avslappende rom. Hvite orkideer, smykkestativ (med bare to ting på) og noen få pene håndklær som matcher såpedispenseren fikk vi tips om når utleier hadde leigd inn stylist (vi ga blaffen siden vi var studenter som leigde. Det der fikk huseier fikse selv). 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Du har rett. Sånne «spa opplevelse hjemme» annonsebilder og baderom er jeg skeptisk til. Anonymkode: 0d42a...101 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Jeg ryddet bort alt på badet. Ikke et håndkle eller såpepumpe sto framme da min leilighet ble fotografert. Anonymkode: fc6ae...10a 2
Jytte Skrevet 2. mai Forfatter #6 Skrevet 2. mai Bondenisse skrev (11 minutter siden): Noe med å gi følelsen av rene, avslappende rom. Hvite orkideer, smykkestativ (med bare to ting på) og noen få pene håndklær som matcher såpedispenseren fikk vi tips om når utleier hadde leigd inn stylist (vi ga blaffen siden vi var studenter som leigde. Det der fikk huseier fikse selv). Jeg har ikke noen såpedispenser, bare en flaske lano... Pluss tannkrem og sånt som jeg selvsagt skal rydde bort. Takk for tipset om orkide og samme type håndklær. Men jeg blir ikke her hele tiden så må helst ha en plante som ikke skal vannes, og nå er jeg ganske lei Ikea... AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har rett. Sånne «spa opplevelse hjemme» annonsebilder og baderom er jeg skeptisk til. Anonymkode: 0d42a...101 Ja, ofte ser det bare dumt ut. Tror ikke prisen øker bare det er ryddig og rent. Ikke bruker jeg parfyme heller så å ha en flaske stående utgår. Og som en foreslo - duftpinner, man skal vel unngå sånne ting som kan få kjøper til å tro at man skjuler en lukt. Takk for svar til dere alle.
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Et bad som er stylet for salg gjør meg skeptisk. Hva er det de forsøker å skjule. Anonymkode: d90ae...5ba 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Jeg ser ikke på pynten. Jeg ser på fliser, toalett, speil, inventar. Alt annet enn pynten. Anonymkode: 96925...066 3
sommermor Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En pen håndsåpe, noen duftpinner og en grønn plante gjør mye for atmosfæren i et rom. Anonymkode: 88bec...2b0 Helst ikke duftpinner, da det kan virke som en prøver å kamuflere en lukt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En pen håndsåpe, noen duftpinner og en grønn plante gjør mye for atmosfæren i et rom. Anonymkode: 88bec...2b0 Ikke duftpinner, da vurker det som man prøver å skjule noe. Anonymkode: 87a0f...cea 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Jytte skrev (1 time siden): Er det ikke bedre med tomme, rene overflater? Prøv å ha det så likt som på bildene sa megler til meg. Selg en drøm. Selg noe som kjøpere kan style selv i sine tanker, ikke ha din stil der. En såpe og håndkle framme er jo greit, det kan jo være noen plutselig må på do. Anonymkode: 87a0f...cea 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En pen håndsåpe, noen duftpinner og en grønn plante gjør mye for atmosfæren i et rom. Anonymkode: 88bec...2b0 Alt som lager duft er en skikkelig stor uting når det er visning! For da bør alle mulige kjøpere tenke «hvilken lukt er det selger ønsker at vi ikke skal kjenne?» Anonymkode: 6d589...b84 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #13 Skrevet 2. mai Ikke noe som lukter. Ett rent håndkle og en såpe, de to kan godt være så det passer til badets farger. Jeg bryr meg ikke om stylingen, jeg vil se at det er helt, rent, ryddet og luktfritt. Det gjelder hele huset. Hvis det ikke er møbler så legg frem målestokker. Alle vil vite at det helt sikkert er plass til sofaen, ett arvet skap etc. og få husker å ta med seg tommestokk. Anonymkode: c9fdb...77a 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #14 Skrevet 2. mai Veldig mange som kjøper hus, kjøper huset fordi "det gav meg en god følelse." Hvis det gir en potensiell budgiver "en god følelse" med en pen såpedispenser og noen nye håndduker, så er det en latterlig liten investering for å få en ekstra budgiver. Dropp duftlys og slikt, det er bare forstyrrende. Anonymkode: 40373...2a7 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai Jytte skrev (11 timer siden): Megler mente jeg skal ha noe på vasken, men hva og hvorfor er det noe poeng? Vær så snill og forklar meg... har sett folk har stylet med en plante på vaskemaskinen, og i følge meg ser det bare dumt ut. Er det ikke bedre med tomme, rene overflater? For deg ser det kanskje dumt ut, men for meg er det helt naturlig at det står en plante der. Det er mange av oss som har planter på badet permanent, og ikke bare for styling. Jeg har en monstera på vaskemaskinen, og så har jeg noen innebygde hyller som er helt fantastisk til stiklinger av andre planter, fordi det er varmt, fuktig og lyslistene gir perfekt lys for planter. Hvis resten av leiligheten ser bebodd ut, så ser det kunstig ut dersom det ikke engang er såpe eller ett håndkle til hender på badet. Det mange glemmer når boligen skal styles for salg, er at det ikke er de selv som skal kjøpe. En overstylet bolig ser fort falsk ut, overmøblert bolig kan fort se rotete ut, men en veldig minimalistisk bolig kan fort se kald ut. Anonymkode: e2f5b...725 4 1
Jytte Skrevet 2. mai Forfatter #16 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For deg ser det kanskje dumt ut, men for meg er det helt naturlig at det står en plante der. Det er mange av oss som har planter på badet permanent, og ikke bare for styling. Jeg har en monstera på vaskemaskinen, og så har jeg noen innebygde hyller som er helt fantastisk til stiklinger av andre planter, fordi det er varmt, fuktig og lyslistene gir perfekt lys for planter. Hvis resten av leiligheten ser bebodd ut, så ser det kunstig ut dersom det ikke engang er såpe eller ett håndkle til hender på badet. Det mange glemmer når boligen skal styles for salg, er at det ikke er de selv som skal kjøpe. En overstylet bolig ser fort falsk ut, overmøblert bolig kan fort se rotete ut, men en veldig minimalistisk bolig kan fort se kald ut. Anonymkode: e2f5b...725 Badet mitt er ikke fuktig. Selvsagt skal det være såpe og håndklær der. Og toalettpapir. Men takk for svar. Jeg har verken minimalistisk eller overmøblert her. 1
LilleMy_09 Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai Hadde ingenting på badet på visning bortsett fra en såpeflaske, et håndkle og en dorull på toalettpapirholderen 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #18 Skrevet 2. mai Jeg har akkurat begynt å gå på visninger, og etter å ha leid de verste skrekk-eksempler, er det jeg har sett nøye på, og som meglere kommenterte at ingen gjør, er å sjekket vanntrykket i vasken og dusjen, samt telle sekunder før varmtvannet kommer. Da er det fantastisk med ett gjestehåndkle til å tørke av de våte fingrene før jeg går videre rundt i huset. Bad med duftpinner styrer jeg glatt unna, da tror jeg de forsøker å skjule mugg. Ellers ser jeg ikke på styling, men fuger, hjørner og evt synlige rør og sluk. Anonymkode: 924a0...e60 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #19 Skrevet 2. mai Moderne meglere klarer ikke en gang å skrive annonsen uten skrivefeil, og halvparten av bildene er nærfoto av en plante eller lignende. Bortkastede penger som bringer færre på visning. Anonymkode: ddabf...e2e 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #20 Skrevet 2. mai Jytte skrev (36 minutter siden): Badet mitt er ikke fuktig. Selvsagt skal det være såpe og håndklær der. Og toalettpapir. Men takk for svar. Jeg har verken minimalistisk eller overmøblert her. Jeg snakker ikke om veldig høy luftfuktighet, men de aller fleste bad har med ujevne mellomrom mye høyere luftfuktighet enn andre rom i en bolig, og det er mange planter som elsker denne luftfuktigheten som oppstår det kvarteret man dusjer. Bad er ofte også varmere enn andre rom. Anonymkode: e2f5b...725 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå