Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når begynner faktisk russetiden i år? 
Det virker ikke engang som om russen selv vet. Jeg har snakket med fire ulike.
De som skal på LS har tatt på seg dress for å legge den vekk igjen når de kommer hjem? 

Så skulle det vente til dåpen, og den er langt ut i mai. Noen sier etter skriftlig eksamen. Det er også langt ute i mai. 
ingen vet når den er ferdig heller. Det er jo tydeligvis ikke etter 17. mai, slik som det pleier. 

Anonymkode: 6c1c1...d91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her hvor jeg bor begynner den etter skriftlig eksamen og russen selv sa at den kom til å vare en måneds tid 😊

AnonymBruker
Skrevet

Her starter russetiden 17. mai og avsluttes noen uker etterpå.

Anonymkode: 854a1...b0a

Skrevet

13. mai starter den her på sørlandet i følge elevene mine. Lurer på om den skulle vare ut skoleåret. 

Skrevet

Dårlig start i år. Har ikke hørt eller sett en russebil enda. Jeg savner dunk dunk dunk 😄 Epa dunk!!

Skrevet

Har de gjort om russetida?

Skrevet

Vanligvis kjører de rundt på veiene her fra 01 mai til siste dag i mai måned. Har ikke sett noen i år enda.

Skrevet
miagunda skrev (1 time siden):

Har de gjort om russetida?

Ja, den er flyttet til etter skriftlig eksamen (som også er tidligere enn vanlig). 

Skrevet

Her begynner de 15. mai, hvilket betyr at jeg har ti dager på meg til å få malt ferdig russedressen til husets yngste når utstyret jeg trenger kommer på mandag. 😅

AnonymBruker
Skrevet

Russetiden starter 15.mai og varer så lenge de gidder. Skriftlig eksamen starter 4.mai og holdes fortløpende de to neste ukene. Planen er at russetiden skal være over innen muntlig eksamen i uke 24-25 

Anonymkode: f5b2e...e71

AnonymBruker
Skrevet

Russedåp skal være 13.mai i Innlandet.

Anonymkode: 25290...be7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...