AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hvor kjøper dere bluser og topper- har dere et merke dere helst velger? Trenger noen tips til merker som har gode kvalitetsklær som ikke koster «skjorta»! Anonymkode: 5956a...c71
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Alder? Stil? Prisklasse for en topp? Anonymkode: a59a3...4e9
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Jeg har ikke noe fast merke men jeg har faste krav om materiale. Jeg liker naturmaterialer. Silke, lin, bomull, ull, kashmir og skinn. Du kan finne fine ting i kjede butikker hvis du tar deg til litt tid til å lete. Du må kjenne til egen kroppsfasong også se på material kvalitet og søm. Kjedebutikker er fylt opp med billig skvip men innimellom finnes det noen ting vært å handle. Hm gruppen har også arket, cos og & otherstories som holder høyere kvalitet i tillegg til premium quality blandt egne varer. På Zalando kan du filtrere varer etter materiale. Dyrere butikker kjører enkelte salg i året og da er det en god anledning til å få seg bedre klær til en rimeligere penge. Fortsatt viktig å se på materiale og søm når mann velger. Anonymkode: 98781...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Vil bare legge til at dyrt ikke automatisk betyr vært prisen. Denne skjorten fra Lauren Ralph Lauren er et godt eksempel på dette. Se på før prisen og tilbud prisen også ta en titt på materialet. I annet materialet kunne denne skjorten vært et svært godt kjøp med en slik rabatt på hele 40%. https://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/luxe-twill-shirt_32965246/231215854?volume=5&st=1449&cq_src=google_ads&cq_cmp=23046514549&cq_con=189535829698&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gad_campaignid=23046514549&gclid=CjwKCAjwntHPBhAaEiwA_Xp6RuoqlUlcyRO9Rhvxy86SUCQBCp5gsCrbp3nKy9rdKhYm7ReTec6HJhoCRkAQAvD_BwE Anonymkode: 98781...e1e 1 1
Thyra Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil bare legge til at dyrt ikke automatisk betyr vært prisen. Denne skjorten fra Lauren Ralph Lauren er et godt eksempel på dette. Se på før prisen og tilbud prisen også ta en titt på materialet. I annet materialet kunne denne skjorten vært et svært godt kjøp med en slik rabatt på hele 40%. https://www.boozt.com/no/no/lauren-ralph-lauren/luxe-twill-shirt_32965246/231215854?volume=5&st=1449&cq_src=google_ads&cq_cmp=23046514549&cq_con=189535829698&cq_term=&cq_med=pla&cq_plac=&cq_net=g&cq_pos=&cq_plt=gp&gad_source=1&gad_campaignid=23046514549&gclid=CjwKCAjwntHPBhAaEiwA_Xp6RuoqlUlcyRO9Rhvxy86SUCQBCp5gsCrbp3nKy9rdKhYm7ReTec6HJhoCRkAQAvD_BwE Anonymkode: 98781...e1e Ja, det er ikke bare billige Temuklær som er lagd av polyester! Og selv om "ingen" her inne bruker polyester, så er det veldig mye polyesterklær å se både i butikker og ute på gata. Denne blusen var forresten ikke noe pen, og den var fortsatt veldig dyr selv med stor rabatt. Et annet materiale hadde ikke endret det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Du kan finne ting på Selected femme eller Match som er ok. På Companys har de en del brukbart, men det koster ofte litt mer. Jeg er glad i Part two. Anonymkode: c114a...908 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan finne ting på Selected femme eller Match som er ok. På Companys har de en del brukbart, men det koster ofte litt mer. Jeg er glad i Part two. Anonymkode: c114a...908 Selected femme som den over her sier har en del fint. Anonymkode: 98781...e1e
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Next har faktisk mye fint. Bestilt der en gang, og veldig god kvalitet på toppene jeg fikk. Jeg er så lei av nettbutikker med nesten bare beige, grått, sort og hvitt. Next har masse klær med farger Er vel en engelsk kjede dette. Men ikke noe toll 🙂 Anonymkode: 52fff...be7
AnonymBruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Jeg kjøpte en fin bluse i bomull hos Indiska nylig, og jeg er veldig fornøyd med kvaliteten, og de har en del i bomull. Ellers liker jeg godt missmaya, men det er dyrere. Anonymkode: d4074...86f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå