Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Likka
Sak ordnet seg
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er de gravert eller kan dere bytte dem inn igjen? Så kan dere heller kjøpe gifteringer i sølv, det har vi.

Anonymkode: 100e2...8ae

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er de gravert eller kan dere bytte dem inn igjen? Så kan dere heller kjøpe gifteringer i sølv, det har vi.

De er graverte,kostet 19 000,- 

Har ordnet seg 

Endret av Likka
AnonymBruker
Skrevet
Likka skrev (11 minutter siden):

De er graverte,kostet 19 000,- 

Gullsmed har solgt oss en vare som ikke stemmer med hva de sa når vi prøvde div ringer,og det er trist at 19K blir kastet ut vinduet. Ser nå at gullsmed har en helt forferdelig tone mot kunder som ikke har vært fornøyd med produkter eller service på trustpilot 

Da kan dere jo forsøke å reklamere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da kan dere jo forsøke å reklamere.

Har sendt e-post,men ser for meg at butikken blir meget vanskelige å reklamere hos. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper generelt ikke smykker i annet en sterling rhodinert sølv eller minst 14 karat gull. 

Vi har mye allergi i familien og jeg utvikler enkelt allergi eller sensitivitet.

Googler du palladium så vil du se at selv om det regnes som allergi vennlig så er det også er biprodukt ved nikkelproduksjon.

- Palladium er et edelmetall som ofte utvinnes som et biprodukt ved nikkelproduksjon. Det brukes i legeringer (ofte med 70–95 % palladium) for overflatebehandling, da det er korrosjonsbestandig og mer slitesterkt enn gull. Det er en nær sammenheng mellom palladium og nikkel, da de ofte finnes sammen og kan forårsake kryssallerg

Allergi: Personer med nikkelallergi kan oppleve en positiv lappetestreaksjon på palladium (kryssallergi), noe som betyr at de kan reagere på begge metaller.

Jeg kan ikke helt forstå at dere nå ved 2 anledninger har valgt noe annet enn minst 14 karat gull. Ved kjent nikkel allergi anbefales det å holde seg til smykker i GULT GULL eller STERLING SØLV produsert under eu krav. TITAN er et metall som er garantert 100 % nikkelfrit og brukes mye innenfor piercing smykker. Der jeg tokk piercing ble jeg anbefalt å kun bruke titan eller gull smykker. Undersøk nøye før dere kjøper nye ringer selv. Kanskje 100% ren titan nå er deres beste alternativ.

- Titan: Gullstandarden for helse

Titan er et rent metall som brukes i alt fra romfart til hofteproteser. Det er kjent for sin eksepsjonelle evne til å integreres i kroppen uten problemer.

• Fordeler: Hypoallergent (allergivennlig), ekstremt lett og ruster aldri. Siden det er så lett, reduseres belastningen på huden, noe som ofte gir raskere grotid.
  • Ulemper: Høyere pris enn stål.
  • Anodisering: En stor fordel med titan er at det kan anodiseres – en elektrisk prosess som endrer fargen på metallet (til gull, lilla, blått osv.) uten bruk av skadelig lakk eller belegg.

Du kan undersøke om en produktartikkel inneholder nikkel med en enkel nikkeltest. Testene selges via apotekene.

Anonymkode: 3f74e...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...