Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere med småbarn, hva er denne trenden med at alt skal være så økologisk? Ull helst fra frittgående sau, chia frø i grøt og dere krever av barnehagene at de skal ha sunnere mat og bedre ditt og datt? Dere som skal styre barnehagene og alle skal legge til rette for sitt barn. 
får ikke noe bedre barn av det. Da må dere finne en koloni barnehage, de fleste bhg er ikke økologisk. 
så lei denne rødstrømpe SV MDG hippie trenden 

Anonymkode: bd8ef...bde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe voldsomt å forvente bedre mat enn de fleste barnehager tilbyr :)

Anonymkode: c1eab...9a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine spiser uansett de fleste måltider hjemme, så om det er litt kneip, syltetøy, pølser og Toro i barnehagen spiller virkelig ingen rolle

Anonymkode: a29b3...312

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er ikke noe voldsomt å forvente bedre mat enn de fleste barnehager tilbyr :)

Anonymkode: c1eab...9a4

Ta med matpakke så kan du sende med den beste maten selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Mine spiser uansett de fleste måltider hjemme, så om det er litt kneip, syltetøy, pølser og Toro i barnehagen spiller virkelig ingen rolle

Anonymkode: a29b3...312

Har jobbet i barnehage i 20 år og har aldri hatt hverken kneippbrød, syltetøy eller Toro. Pølser har vi til grillmat om sommeren. 
Vi er hverken kokker eller ernæringsfysiologer. Vi ønsker bruke tid på barna fremfor stå på kjøkkenet 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her må du til med hardere skyts synes jeg. Det der var ganske basic forespørsler🤔

Anonymkode: ef04a...858

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta med matpakke så kan du sende med den beste maten selv. 

De barnehagene som serverer mat vil helst ikke det, da det fører til mye ekstra styr. Det er stort sett bare lov ved spesielle medisinskebehov, ikke bare fordi man vil at barnet ikke skal spise ultraprossesert, for eksempel. 

Heldigvis finnes det fortsatt matpakkebarnehager, men de blir færre og færre har jeg inntrykk av, sådet er ikke sikkert det er så lett å finne en i nærheten som har plass.

Anonymkode: 40cf7...2aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De barnehagene som serverer mat vil helst ikke det, da det fører til mye ekstra styr. Det er stort sett bare lov ved spesielle medisinskebehov, ikke bare fordi man vil at barnet ikke skal spise ultraprossesert, for eksempel. 

Heldigvis finnes det fortsatt matpakkebarnehager, men de blir færre og færre har jeg inntrykk av, sådet er ikke sikkert det er så lett å finne en i nærheten som har plass.

Anonymkode: 40cf7...2aa

Bruk fau hvis dere mener maten er dårlig og dere ønsker matpakke. De fleste barnehager hadde jublet for det. 
Kunne hatt varmmat en gang i uka, og resten matpakke. 
Eller vi kan kjøpe inn bedre og reinere mat, hvis dere er villig til å betale mer i kostpenger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...