AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hvilken bursdagskake er populær blant småbarn (4-5åringer) skal være bursdag med barnehagebarna Anonymkode: 360f3...e96
Lorieen Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Her i huset er sjokoladekake populært hos den yngre garde. 4
moomino Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Sjokolade kake, muffins Våres var mest glad i bløtkake,men er ikke alle barn som er glad i det 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Sjokoladekake uten for mye/for sterk glasur, sjokolademuffins, vanlige muffins. Anonymkode: 3596f...8a5
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Vaniljekaken likte de best her. Men smørkrem og strøssel/pynten var det de spiste mest av 😄 Eget barn liker boller best. Anonymkode: 44251...9cc 1
Humleguri Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Regal posesjokoladekake-mix og Toro posemuffins-mix er faktisk glutenfrie, og går ned på høykant.
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Det er jo litt forskjellig, men mange barn liker sjokoladekake langpanne, krydderkake, Muffins, og boller. Litt enkle ting uten for mye glasur, krem, syltetøy, bær og pynt og sånt 😊. Anonymkode: 1f70a...66f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Kranskekake og brownies hos oss. Anonymkode: 6c898...ccc
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Toro langpanne. Sånn er det bare. Jeg lager den pga allergier, og barna, ikke bare mine, elsker den kaken. Særlig hvis jeg lager den litt tynnere enn den skal være og har på ekstra glasur. Anonymkode: b2433...b21 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Muffins og helt basic sjokoladekake. Anonymkode: b4771...c94
AnonymBruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Humleguri skrev (6 timer siden): Muffins og sjokoladekake 👍 Disse to er vanligvis sikkerstikk. Helt plain sjokoladekake med glasur er lurt. Gjerne Toro. Jeg har sett i bursdager hvor flere tar med sjokoladekake at kaker med uvanlig pynt (godteri ikke alle liker), veldig mørke sjokoladekaker, sjokoladekaker med syltetøy inne og veganske kaker, det vil ikke ungene ha. Anonymkode: fb72c...49b 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo litt forskjellig, men mange barn liker sjokoladekake langpanne, krydderkake, Muffins, og boller. Litt enkle ting uten for mye glasur, krem, syltetøy, bær og pynt og sånt 😊. Anonymkode: 1f70a...66f Jeg ville unngått krydderkake, det er det mange barn som ikke liker. Anonymkode: fb72c...49b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai Toro langpannesjokoladekake. Har prøvd å lage fra scratch, men toroen var visst best 😀 Lag gjerne noe gøy som sjørøverskip eller sommerfuglform! Skillingsboller er også en hit! Og gelé! Anonymkode: cd935...f00
Arkana Skrevet 2. mai #19 Skrevet 2. mai (endret) En enkel sjokoladekake er bankers for de fleste og så er min erfaring at gelé med vaniljesaus (lag gjerne porsjoner av gelé i glass og gjerne lag med flere farger om du gidder) er veldig populært hos de minste, mye mer enn muffins (hvor mange bare spiser pynten og slikker av kremen/glasuren og lar resten ligge). Denne kaken har vært (og er) populær her. Langpannesjokoladekake 300 g smør 600 g sukker 3½ dl melk 4 egg 500 g hvetemel 4 ts bakepulver 4 ss kakao 300 g melis 120 g smør 2-3 ss kakao 7 ss kaffe Rør smør og sukker hvitt. Rør inn eggene, ett om gangen. Bland det tørre og rør det inn vekselvis med melken. Fordel i en stor bakepapirkledt langpanne. Stekes ved 175 grader i 30-40 minutter. Visp sammen melis, smør, kakao og kaffe til glasur og bre over kaken. Kaken kan fint fryses med glasur. Endret 2. mai av Arkana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå