tvertimot Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Fikk melding fra Prime i dag, som er en av flere streaming-tjenester jeg har, at de skal starte med reklame i midten av mai. Jeg gjorde kort prosess og sa opp mitt prime-abbonement umiddelbart (gjort under 5 minutter etter at jeg fikk vite nyheten), anbefaler andre å gjøre det samme da å betale for å få slik dritt er noe som burde være uønsket. Velge heller tjenester hvor man ikke må få servert reklame. 1
TomKrus Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai tvertimot skrev (8 minutter siden): Fikk melding fra Prime i dag, som er en av flere streaming-tjenester jeg har, at de skal starte med reklame i midten av mai. Jeg gjorde kort prosess og sa opp mitt prime-abbonement umiddelbart (gjort under 5 minutter etter at jeg fikk vite nyheten), anbefaler andre å gjøre det samme da å betale for å få slik dritt er noe som burde være uønsket. Velge heller tjenester hvor man ikke må få servert reklame. Enig, og ikke vær trofast mot noen av de ! Se det du ønsker og hopp så av, så se noe annet et annet sted. Det er fornuftig. 0g man sparer masse penger. Jeg driter i reklamen slik sett, men jeg er like lite trofast som mediene selv er som pushere av reklame for noe man har betalt for. Alt av lojalitet er borte og kommer aldri igjen. 1
Hatsumomo Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Tja, jeg liker prime - de har godt utvalg. Betaler 79 kr i mnd, 29 kr ekstra for uten reklame tåler jeg.
tvertimot Skrevet 1. mai Forfatter #4 Skrevet 1. mai TomKrus skrev (2 minutter siden): Enig, og ikke vær trofast mot noen av de ! Se det du ønsker og hopp så av, så se noe annet et annet sted. Det er fornuftig. 0g man sparer masse penger. Jeg driter i reklamen slik sett, men jeg er like lite trofast som mediene selv er som pushere av reklame for noe man har betalt for. Alt av lojalitet er borte og kommer aldri igjen. Jeg har hatt 6 streamingabbonementer fast, som ble til 5 straks jeg fikk vite at de skal starte med reklame. Holder meg borte fra reklame-kanaler også, deriblandt TV2, klart at jeg ikke skal plages med påtvunge reklame.
TomKrus Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai tvertimot skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt 6 streamingabbonementer fast, som ble til 5 straks jeg fikk vite at de skal starte med reklame. Holder meg borte fra reklame-kanaler også, deriblandt TV2, klart at jeg ikke skal plages med påtvunge reklame. Det er lite taktisk lurt økonomisk å ha så mange abb. Les deg opp på hva du liker å se på, hva den enkelte streaming media har å tilby, så velger du en. Ser alt du liker der og så avslutt. Så neste, og neste og neste. Har gjort det i over 10 år nå og har spart enormt mye penger på det, i stedet for å sitte med mange og knapt bruke noen av de. Litt struktur og det er kjempelett. 1 2
tvertimot Skrevet 1. mai Forfatter #6 Skrevet 1. mai Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Tja, jeg liker prime - de har godt utvalg. Betaler 79 kr i mnd, 29 kr ekstra for uten reklame tåler jeg. Jeg har betalt 79 kroner i mnd frem til jeg fikk den meldingen om reklame, da hadde jeg sagt opp under 5 minutter etter at jeg leste det. Stod intet i meldingen om at man kunne betale ekstra å få uten reklame, det var reklamen jeg reagerte på, hadde de økt prisene så hadde jeg ikke reagert (79 kroner i mnd er ikke all verden, ikke om man plusser på 29 kroner heller - men reklame, ikke faen!!).
Hatsumomo Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai tvertimot skrev (1 time siden): Jeg har betalt 79 kroner i mnd frem til jeg fikk den meldingen om reklame, da hadde jeg sagt opp under 5 minutter etter at jeg leste det. Stod intet i meldingen om at man kunne betale ekstra å få uten reklame, det var reklamen jeg reagerte på, hadde de økt prisene så hadde jeg ikke reagert (79 kroner i mnd er ikke all verden, ikke om man plusser på 29 kroner heller - men reklame, ikke faen!!). Dear Prime Video subscriber, We are writing to you today about an upcoming change to your Prime Video experience. Starting June 17th, 2026, Prime Video movies and TV shows will include limited advertisements. This will allow us to continue investing in compelling content and keep increasing that investment over a long period of time. No action is required from you, and there is no change to the current price of your Prime Video membership. We will also offer a new ad free option for an additional 29,00 NOK per month* that you can sign up for starting June 17th, 2026.
tvertimot Skrevet 1. mai Forfatter #8 Skrevet 1. mai Ser ut som eieren av selskapet, som er en av tech-gigantene og en venn av Donald Trump, at han har lært av Trump... True mennesker (her med reklame) og du kan tjene mer... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå