AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Når jeg feks skriver "god morgen, elskling" på en snap til kjæresten, blir jeg så utrolig lei meg når han ikke svarer.. jeg kan snapper litt senere med random innhold.. men bare det at skriver noe og ikke får respons, det bare smerter så mye. Jeg vet jeg er følsom altså. Han kan finne på å sende liknende meldinger når vi er fra hverandre, men klart det blir sjeldnere når man er ferdig med nyforelskelse/jakten. Alt føles liksom bra i forholdet, men ingen respons trigger noe i meg.. sikkert barndomstraumer, jeg vet ikke. Og så blir jeg usikker på hva jeg skal ta opp med han, og hva jeg bare skal stå i. Vil ikke være krevende og masende.. Bare noen tanker. Hilsen ei som innerst inne er usikker på seg selv. Og av og til lurer på om jeg burde vært singel for å jobbe med ting selv. Andre som har vært usikre på seg selv og klart å forbedre det? Anonymkode: d2d3d...ac3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Slutt å bruke snapchat som kommunikasjonsverktøy med kjæresten. Ingen tar den appen på alvor. Menn er i utgangspunktet elendige på skriftlig kommunikasjon, og snapchat gjør det ikke bedre. Du kommer til å gjøre deg selv skuffa. Anonymkode: 79f98...a70 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt å bruke snapchat som kommunikasjonsverktøy med kjæresten. Ingen tar den appen på alvor. Menn er i utgangspunktet elendige på skriftlig kommunikasjon, og snapchat gjør det ikke bedre. Du kommer til å gjøre deg selv skuffa. Anonymkode: 79f98...a70 Hvor elendig går det an å være om du ikke klarer å skrive god morgen tilbake? Anonymkode: 987d6...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Men om han ikke pleier å svare, så ta en pause fra de meldingene. Og det er faktisk lov å ta det opp med han. Anonymkode: 5824d...892
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvor elendig går det an å være om du ikke klarer å skrive god morgen tilbake? Anonymkode: 987d6...a9d Hva med å bare skrive en sms fremfor å bruke snapchat-appen? Jeg får ikke varslinger når noen sender meg snap - kanskje kjæresten hennes ikke får det også? Anonymkode: 696de...30f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og så blir jeg usikker på hva jeg skal ta opp med han, og hva jeg bare skal stå i. Vil ikke være krevende og masende.. Dette er ofte problemet i et forhold. Om det er noe galt, går kvinner inn i seg selv og finner ut at det er noe galt med de. Du ønsker at kjæresten skal se deg. Det er ikke for mye forlangt. Ta det opp med han, at du ikke føler deg sett. Det er det som er problemet. Forstår jeg det rett at dere ikke er samboere? Er forholdet nytt? Husk at et forhold er gi og ta. Dere er to stykker. Om du blir tatt for gitt, har du lov til å gå videre. Du trenger ikke annen grunn enn at du ikke ønsker forholdet til å gjøre det slutt. Du velger selv hvor dine grenser skal gå. Anonymkode: 3f40c...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Sånne oppmerksomhetshorer som deg er utrolig slitsomme! Sikkert godt ment, eller så er du jævlig sjalu og/eller kontrollerende. Du innrømmer neppe det siate. Jeg følte jeg ble kvalt av en eks som bombet meg med meldinger hele døgnet gjennom og som itillegg krevde svar på alt mølet han sendte. Han var selvsagt sjalu som type ellers også. Dette kontrollbehovet er så turn off! Anonymkode: 6b118...f38 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Det er han som er mest aktiv på snap av oss, så at jeg er noen oppmerksomhetshore er jeg ikke med på. Har opplevd det du ovenfor her skriver, så er veldig bevisst på å ikke utsette noen for mas. Det er ikke min stil.. Men det bare trigger noe i meg når jeg ikke får svar på personlige ting. Det er ikke ofte heldigvis, men veldig sterkt når det skjer. Skjønner at folk ser på snap på ulike måter. Og jeg kommer til å si fra på et tidspunkt, tror bare han ikke tenker over det. At det er et slags "hei" fra meg. Men logikken tilsier at da svarer man. Viss man sier godmorgen til noen face2face, så svarer man jo.. men er tydeligvis ikke sånn med snap 🤪ts. Anonymkode: d2d3d...ac3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er han som er mest aktiv på snap av oss, så at jeg er noen oppmerksomhetshore er jeg ikke med på. Har opplevd det du ovenfor her skriver, så er veldig bevisst på å ikke utsette noen for mas. Det er ikke min stil.. Men det bare trigger noe i meg når jeg ikke får svar på personlige ting. Det er ikke ofte heldigvis, men veldig sterkt når det skjer. Skjønner at folk ser på snap på ulike måter. Og jeg kommer til å si fra på et tidspunkt, tror bare han ikke tenker over det. At det er et slags "hei" fra meg. Men logikken tilsier at da svarer man. Viss man sier godmorgen til noen face2face, så svarer man jo.. men er tydeligvis ikke sånn med snap 🤪ts. Anonymkode: d2d3d...ac3 Men du kan ikke sammenligne SoMe med IRL. Anonymkode: 5824d...892 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor elendig går det an å være om du ikke klarer å skrive god morgen tilbake? Anonymkode: 987d6...a9d Menn er generelt elendige. Men de fleste har meldinger som forsvinner på snap. Og en mann som leser god morgen som forsvinner, svarer aldri på det. Anonymkode: 79f98...a70
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er han som er mest aktiv på snap av oss, så at jeg er noen oppmerksomhetshore er jeg ikke med på. Har opplevd det du ovenfor her skriver, så er veldig bevisst på å ikke utsette noen for mas. Det er ikke min stil.. Men det bare trigger noe i meg når jeg ikke får svar på personlige ting. Det er ikke ofte heldigvis, men veldig sterkt når det skjer. Skjønner at folk ser på snap på ulike måter. Og jeg kommer til å si fra på et tidspunkt, tror bare han ikke tenker over det. At det er et slags "hei" fra meg. Men logikken tilsier at da svarer man. Viss man sier godmorgen til noen face2face, så svarer man jo.. men er tydeligvis ikke sånn med snap 🤪ts. Anonymkode: d2d3d...ac3 Du sender personlige ting på en upersonlig app. Han får sikkert masse bilder av jenter han ikke bryr seg om der. Og sender sikkert masse bilder til jenter han ikke bryr seg om der. Vil du ha svar? Send sms eller ring. Mulig han må lære seg å svare på personlige meldinger også. Anonymkode: 79f98...a70
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sender personlige ting på en upersonlig app. Han får sikkert masse bilder av jenter han ikke bryr seg om der. Og sender sikkert masse bilder til jenter han ikke bryr seg om der. Vil du ha svar? Send sms eller ring. Mulig han må lære seg å svare på personlige meldinger også. Anonymkode: 79f98...a70 Nei han kommuniserer med kompiser. Han er helt åpen med snap når jeg ser på 😊 Prøver aldri å skjule noe. ts. Anonymkode: d2d3d...ac3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Føler med deg ts, har kjent på det samme. For jeg sendte snap også, glad i deg osv, men ingen respons. Så jeg sluttet med det. Nå får han ingen snap og jeg snapper heller med andre, venner, familie og kollegaer. Forventer ikke respons, men blir jo glad viss jeg får det. Som min datter sa i begynnelsen da jeg fikk snap: du trenger ikke å svare hver gang. For innimellom er det travelt å svare alle som responderer på en liten snap. Men saken er kjæresten min får ikke snap lenger og får heller ikke innblikk i min lille rare hverdag. Som er litt trist, men som man sår, høster man. Barnslig, men slik blir det. Men så for noen dager siden spurte han hvorfor jeg ikke sendte snap til han lenger, god natt snap osv. lurte på om jeg ikke brydde meg om han lenger. Tydeligvis har han tenkt litt. Kom bardus på meg, så jeg sa at jeg trodde han ikke likte det siden det var ingen respons fra hans side. Påstod at han ikke alltid hadde tid til å svare. Tenkte med meg selv at det handler om prioritering, men sa jeg kunne sende en snap i ny og ne. Har fortsatt ikke gjort for jeg føler ikke for det lenger. Ting blir som det blir. Anonymkode: e455d...c76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå