AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei, Jeg har oppnådd et vekttap på 33 kilo ved hjelp av slankesprøyter og trening, og har også takket ja til tilbud om hjelp fra forebyggende medisin. Tidligere har jeg blitt spurt om jeg ønsker bukplastikk etter at hele prosessen er fullført. Dette er noe jeg absolutt ønsker, men jeg er usikker på om jeg oppfyller kriteriene for dette. Jeg opplever ubehagelig lukt under magen og i navlen. Det er mulig at jeg har delte magemuskler, da jeg har vanskelig for å utføre styrketrening med fokus på magemuskler på grunn av smerter og en brennende følelse. Jeg er 39 år gammel, har gjennomgått hysterektomi, fire laparoskopier og to keisersnitt og har 25 BMI. Hva er deres vurdering av situasjonen? Vil jeg kunne få dekket kostnadene for dette inngrepet? Anonymkode: 4f564...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Siden du skal få hjelp ved forebyggende medisin, kan du få svar der dersom ingen her kan svare. Anonymkode: f1475...aba
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #3 Skrevet 57 minutter siden Kravet er 7 cm heng. Bmi under 27. Lukt/utslett gir de beng i. Mulig du får pga magemusklene. Var strengt når jeg ble vurdert, men har blitt strengere nå. En og annen lege er lettere å overtale. Hvilke sykehus skal du sende henvisning til? Be legen sende henvisning for helkropp. Mulig du får innvilget flere. Tror du trenger sete/flanke også, siden de ikke klarer å få tatt sidene bra nok med en bukplastikk. Anonymkode: ceb3b...d41
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #4 Skrevet 18 minutter siden Fikk dekket med mindre heng enn det. Anonymkode: 0463c...b9b
Kata_rina Skrevet 14 minutter siden #5 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kravet er 7 cm heng. Bmi under 27. Lukt/utslett gir de beng i. Mulig du får pga magemusklene. Var strengt når jeg ble vurdert, men har blitt strengere nå. En og annen lege er lettere å overtale. Hvilke sykehus skal du sende henvisning til? Be legen sende henvisning for helkropp. Mulig du får innvilget flere. Tror du trenger sete/flanke også, siden de ikke klarer å få tatt sidene bra nok med en bukplastikk. Anonymkode: ceb3b...d41 Jeg har time hos legen på forebygging medisin, hun vil sende henvisning og vi skal ha den prating på den neste time om ikke så lenge! Men kan jeg sende for hele kroppen? Brystene mine er ganske dårlig og både sete og alt er på samme nivå! Men jeg vet ikke om jeg får godkjent for så mange steder! Jeg har lest at det kan bli dekket kostnadene bare sånn halv beløpet osv. Men har ikke noe særlig svar på om det! Har du fått selv kirurgi?
Kata_rina Skrevet 13 minutter siden #6 Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk dekket med mindre heng enn det. Anonymkode: 0463c...b9b Wowww! Er det for lenge siden? Kan du skrive litt om din erfaring?
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #7 Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Jeg har oppnådd et vekttap på 33 kilo ved hjelp av slankesprøyter og trening, og har også takket ja til tilbud om hjelp fra forebyggende medisin. Tidligere har jeg blitt spurt om jeg ønsker bukplastikk etter at hele prosessen er fullført. Dette er noe jeg absolutt ønsker, men jeg er usikker på om jeg oppfyller kriteriene for dette. Jeg opplever ubehagelig lukt under magen og i navlen. Det er mulig at jeg har delte magemuskler, da jeg har vanskelig for å utføre styrketrening med fokus på magemuskler på grunn av smerter og en brennende følelse. Jeg er 39 år gammel, har gjennomgått hysterektomi, fire laparoskopier og to keisersnitt og har 25 BMI. Hva er deres vurdering av situasjonen? Vil jeg kunne få dekket kostnadene for dette inngrepet? Anonymkode: 4f564...c8b Ville snakket med en kirurg som kan dette og ikke hørt på hva andre her inne mener Anonymkode: 195fe...80d
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #8 Skrevet 6 minutter siden Kata_rina skrev (6 minutter siden): Wowww! Er det for lenge siden? Kan du skrive litt om din erfaring? Anonymkode: 0463c...b9b
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden #9 Skrevet 2 minutter siden Det der får du dekket, men du må ha stabil vekt over tid, og ikke annen sykdom som er til hinder. Anonymkode: 7ed0c...a7d
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #10 Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fikk dekket med mindre heng enn det. Anonymkode: 0463c...b9b Reglene er strammet kraftig inn, så med mindre du nettopp har fått det godkjent er det lite relevant. Anonymkode: 7ed0c...a7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå