Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er hushjelpa. Samboer/arbeidsgiver er irritert. Hvorfor er jeg blitt invitert? Jeg er kun hushjelp og elskerinne, ikke dama hans liksom. Som sikker alle tror siden vi bor sammen. Men de vet ikke at jeg ikke er kjæresten hans. Jeg er jo bare en arbeidstager. Hvordan gripe dette an ? Han er fadder på konfirmant og skal gå selvfølgelig, men det tar seg jo ikke ut å ta med hushjelpen på dette ? Min plass er jo på kjøkkenet, vaskerommet og soverommet. Han vil sikkert gå alene, men jeg tenker at dette er en gyllen anledning å få bekreftet om vi er et par. For det er jo det jeg ønsker, men det vil ikke han. Han liker ordningen slik det er i dag. Som vi har hatt i mange år. Lurer på om jeg skal gå videre i livet uten han. Trist, har noen råd ? 

Anonymkode: bf0f0...e37

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du fortsatt er sammen med en som ser på deg på denne måten?

Greit nok at det dessverre finnes en del menn som behandler partneren sin som en hushjelp, men de pleier ikke å ha motforestillinger mot at «hushjelpen» blir invitert sammen med dem.

Anonymkode: 9267e...a4f

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så dårlig trolling

Anonymkode: 36185...5e1

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Så du er betalt hushjelp og prostituert altså? Siden du får betalt for denne «jobben».

Anonymkode: b259d...b13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så dårlig trolling

Anonymkode: 36185...5e1

Ingen trolling her dessverre. Jeg ber om råd

AnonymBruker
Skrevet

Så du er betalt hushjelp og prostituert altså? Siden du får betalt for denne «jobben».

Får lønn ja. Men ville valgt bort lønn for å få en kjæreste for å si det sånn

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er lønna for husarbeid og sex for tiden?  Har du sykemeldingsrett og pensjonssparing?

Anonymkode: 42a01...3b6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har prøvd meg på en tråd tidligere her på KG, men blir slettet. Har de noe imot folk som har sin egen business eller ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye er lønna for husarbeid og sex for tiden?  Har du sykemeldingsrett og pensjonssparing?

Anonymkode: 42a01...3b6

Nei, har vanlig jobb utenom. 
ca 15000,- i lomma

Kost og losji betaler han.

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd meg på en tråd tidligere her på KG, men blir slettet. Har de noe imot folk som har sin egen business eller ?

Men om dette er din «business» så får du vel slutte å klage da. Han betaler deg for tjenester, du utfører de. Og så vil du eie han med hud og hår? Selvfølgelig ønsker han vil ikke det, når du har en så dårlig butikk.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager holder på med dette rare prosjektet av et forhold? Bor du seriøst sammen med en som mener dere ikke er sammen, men at du bare er en betalt hushjelp? En betalt hushjelp som han i tillegg ligger med? Og for å gjenta; bor sammen med???
Dette er jo helt vilt og tyder på at du har adskillig større problemer enn at han ikke vil ha deg med i konfirmasjon. 

Anonymkode: 3db11...291

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare rett og slett skal ta noen andre valg for livet ditt fremover? Det høres ut som du har tatt særdeles dårlige valg så langt.

Anonymkode: 5630a...5c6

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er hushjelpa. Samboer/arbeidsgiver er irritert. Hvorfor er jeg blitt invitert? Jeg er kun hushjelp og elskerinne, ikke dama hans liksom. Som sikker alle tror siden vi bor sammen. Men de vet ikke at jeg ikke er kjæresten hans. Jeg er jo bare en arbeidstager. Hvordan gripe dette an ? Han er fadder på konfirmant og skal gå selvfølgelig, men det tar seg jo ikke ut å ta med hushjelpen på dette ? Min plass er jo på kjøkkenet, vaskerommet og soverommet. Han vil sikkert gå alene, men jeg tenker at dette er en gyllen anledning å få bekreftet om vi er et par. For det er jo det jeg ønsker, men det vil ikke han. Han liker ordningen slik det er i dag. Som vi har hatt i mange år. Lurer på om jeg skal gå videre i livet uten han. Trist, har noen råd ? 

Dette er jo troll. 

Antall motsier skal man se lenge etter. 

Først er du elskerinna, så er du kjæresten. Din plass er på kjøkkenet, så er du og han ett par. Men han vil ikke. 

Hvis ikke troll er rådet mitt: gå videre. Du er kun en tømmestasjon. Takk nei. 

Anonymkode: 2df46...8ba

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde takk nei til invitasjonen som +1 og begrunne det med at du egentlig ikke er dama/samboeren hans, du er bare kjøpt og betalt av han for å utføre renhold og seksuelle tjenester. Så kan du komme deg vekk fra han og slutte å drømme om et forhold som ikke blir noe av.
Dette må være noe av det rareste opplegget jeg har hørt om på lenge. En ting er prostitusjon, men å kombinere det med renhold og samboerskap er jo helt vilt. Hvorfor i alle dager holder du på med dette? 

Anonymkode: 3db11...291

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette har du valgt helt selv, og fortsetter å være i. 

Anonymkode: 264db...b22

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Desperat etter at noen skal tro på deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var rare greier.🤔

Dere bor sammen som et samboerpar, men han vil ikke ha deg som samboer/kjæreste. Likevel gjør dere ting som samboere gjør (husarbeid, sex osv.). 

Nei, dette skjønte jeg ikke 🤯

Anonymkode: 353fd...83f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så mora til barnet har invitert deg i konfirmasjon? 

Anonymkode: e90c0...4e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du konfirmanten? Har du fått en egen invitasjon? 

Så dere har et forhold som han ønsker å holde skjult, men alle skjønner at dere har et forhold? 

Jeg syntes også det var litt vanskelig å forstå situasjonen her.

Anonymkode: e94bc...d08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du vil bli lykkeligere en annen plass enn hos en som kun bruker deg til det han vil og ikke ønsker noe videre forhold med deg. Du kommer til å miste både selvrespekt, selvbilde og selvtillit hvis du fortsetter å leve med denne ordningen.

Anonymkode: 516c5...ca3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...