AnonymBruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e
AnonymBruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Ikke så lurt, den som blir forlatt kan til å ta det som et bevis på utroskap og /eller at hun har plapret om deres problemer med utenforstående. Anonymkode: 8e557...5f4 9 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Hvorfor gi noen tankekjør når de prøver å finne roen på å lure på hvem det er fra? Mottager kommer bare til å tro det er eks som prøver desperat å holde igjen. Anonymkode: 72d63...b29 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai Er du venninne av henne, eller incel? Anonymkode: 58e3c...f4f 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Nei, hun kan tro det er den destruktive partneren som prøver å få henne tilbake. Anonymkode: 2a4be...f70 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Hvordan tenker du når du tror det er en god ide? Anonymkode: 5e28d...1be 5 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Den som hun har forlatt kan ta det som et utroskap. Så det kan gi henne problemer. Samtidig ser jeg ikke noe positivt i å sende blomster uten navn. Jeg har fått det noen ganger å jeg har syntes det var irriterende, var fristende å ikke ta i mot blomstene. Ringte å klarte å finne ut hvem som hadde bestilt de, men det var sykt irriterende uansett. Anonymkode: bf1cb...d4d 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Nei, kan bli sjalusi og galskap. Ikke. Anonymkode: db483...d44 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Du kan få levert anonymt, men ikke sikkert det er det beste. I den situasjonen som din bekjente er i, kan det være fint å vite hvem dette kommer fra slik at hen slipper å spekulere i hvem det kommer fra og kanskje tro at det er fra noen hen absolutt ikke ønsker noen oppmerksomhet fra. Personlig ville jeg i hvert fall sette stor pris på å vite hvem som støtter meg i en slik vanskelig situasjon. Anonymkode: 75d53...000 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, kan bli sjalusi og galskap. Ikke. Anonymkode: db483...d44 Det er nok halve poenget. Anonymkode: 58e3c...f4f 1
monican94 Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Hyggelig at du vil støtte men gjør det isåfall med navn på..uten navn er jo oppskriften på å lage styr.. 2
Smascha Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Kvifor tenker du at det er bra med anonymitet? Er det ikkje betre å invitere henne ut på noko morsomt? Feks teater, kino eller liknande? Slik at ho kan ha det litt gøy i denne tøffe tida? 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Det er creepy og vil trolig oppleves utelukkende som en belastning. Ikke gjør det. Anonymkode: 4ba39...077 2 2
skeiv-ostepop Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Så i stede for å faktisk støtte vedkomennde med å være tilstede og tilby støtte åpent, så vil du skape usikkerhet, tvil og drama? Dette er motivert av enten sjalusi eller håp om sex. 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #16 Skrevet 1. mai Jeg fikk anonyme blomster på døra en gang da jeg var 22. Jeg tenker fremdeles på hvem faen det var, nesten like lenge siden som alderen jeg var da. Det føltes skikkelig ekkelt og inngripende og mistenkelig. Jeg hadde vært i et voldelig forhold et år tidligere. Jeg antok det var han og kastet blomstene. Med et navn derimot, ville det kunne føltes hyggelig og støttende, dersom det var fra en person som jeg ville ikke ønsket noe fra meg annet enn å vise omsorg! Anonymkode: 120fc...56e 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #17 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): En bekjent er på veg ut av et destruktivt forhold. Har lyst til å gi henne en støttende oppmerksomhet, men ønsker ikke å lage noe styr for henne. Kan jeg f.eks. få levert blomster til henne uten å undertegne med navn? Anonymkode: 536d6...48e Høres ut som om du er den som blir dumpa. Anonymkode: 2d0fc...464 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #18 Skrevet 1. mai Om du vil gi det anonymt så blir det garantert styr for henne, så den tanken skjønte jeg ikke. Anonymkode: bffc2...0f1 1 1
Daria Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai Hvorfor tenker du at en anonym sending er mindre styr? Hvorfor kan du ikke støtte henne åpent? Det er noe suspekt ved å ikke kunne stå for det man gjør samtidig som man insisterer på at det er godt ment. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #20 Skrevet 1. mai Er du en mann? Har vanskelig for å se for meg at en kvinne ville tenkt at dette er en god idé…. Anonymkode: afa8e...5eb 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå