AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Jeg passet hunden til en i nær familie 15 dager før hunden dør ung av multi organsvikt, jeg har angst og stort omsorgsbehov og evne og tenker den teite tanken at hunden har fått i seg noe mens jeg passet den.. Anonymkode: be65e...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Det vil jo I så fall veterinærrn funnet ut? Du har vel dyresikret huset og fulgt på såpass på tur at det evt måtte vært typ narkotika som er gjort på et blunk? Det er I så fall ingenting man kan gjøre med det, når du har gjort sitt beste 🤗 Anonymkode: d3fe0...b0b
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Hunden er jo undersøkt, og kanskje obdusert også? Har de gitt noen forklaring? Det skal mye til for at det er noe du kan ha gjort men ting kan jo skje. Du har uansett gjort ditt beste og prøvd så godt du kan. Det er jo alltid ekstra tungt når det andre sine dyr eller barn man har ansvaret og ting skjer men når det først har skjedd får man ikke gjort noe med det. Anonymkode: 576e0...cd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå