AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Jeg ligger her med influensa, så jeg trenger noe enkelt og hyggelig å se på. Jeg har VGTV, MAX, Netflix, Disney+ og Tv2 Play. Og Nrk nett-tv, såklart. Noen som har tips? 😊 Anonymkode: 58824...f1e
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Den Nye Dyrlegen eller Virgin River Anonymkode: be4fe...2b6
visp Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Jeg begynte akkurat å se igjen Badehotellet på tv2 play. Jeg husker jo faktisk ikke at det var sånn i begynnelsen 2
MiniMjau Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai visp skrev (22 timer siden): Jeg begynte akkurat å se igjen Badehotellet på tv2 play. Jeg husker jo faktisk ikke at det var sånn i begynnelsen Vurdere også å se den igjen! Veldig fin serie!! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Hvorfor ikke bruke litt tid på verdens koseligste familiefilm fra 1957:"ugler i mosen/Marens lille ugle"...du ser den på you tube: Anonymkode: c4b75...0f3 1 1
lillsunshine Skrevet 2. mai #10 Skrevet 2. mai Et hotell I Hellas med Ronny og Tuva Virkelig definisjonen av koselig, men dessverre er det bare er fåtall episoder som er sluppet enda. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Støtter Badehotellet. Såg den i fjor, ser den igjen nå når jeg såg den var tilbake. 😊 Anonymkode: 6e7bd...eeb 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai #12 Skrevet 3. mai Badehotellet! Koseligere blir det ikke. Anonymkode: 8da01...a30 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai #13 Skrevet 3. mai The Gilded Age på Max. My brilliant friend på Max/hbo må lese tekst. Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette på Disney. Outlander - Netflix. The Crown - Netflix. One Piece - Netflix. The Law according to Lidia Poët - Netflix. Hollywood - Netflix. Anonymkode: 1942c...f1b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå