AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Nå som en er medlem av alskens kundeklubber, så får en tilbud om bursdagsgaver. "Kom innom og få en gratis is/kaffe/bolle", "kom innom butikken vår og få en overraskelse". Pleier dere å gjøre det? Plantehallen vil gi meg en overraskelse, og jeg vil jo gjerne ha det, men er det litt kleint når jeg blir 45 år? Jeg har en ganske overutviklet skamfølelse, men dersom det er vanlig at folk gjør det, så kan jeg driste meg til å tørre å dra innom dem 😅 Anonymkode: 04978...bae 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Ja, om det passer seg så har jeg gjort det. Anonymkode: 6d855...177 3
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Henter hvis det passer. Alltid hyggelig ned små oppmerksomheter. Anonymkode: 4da8b...5fc 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Jeg henter de jeg har lyst på og har aldri tenkt det er aldersgrense på det. 2
Mezzosoprena Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Hvis jeg skal dit likevel, kan det nok hende at jeg tar imot. Reiser aldri kun for å få denne "gaven". 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Hvilke steder gir bursdagsgave da? Kommer kun på Kitchn, og der har jeg ikke hentet de siste årene. Anonymkode: 4637d...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Glemte Meny! Der henter jeg. Men ble litt irritert i år da jeg måtte dra til flere butikker for å finne en som hadde gaven inne. Anonymkode: 4637d...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Henter noen steder, andre ikke. F.eks. Kitch'n hadde tidligere verdens beste lakrisgodteri i bursdagsgave, den hentet jeg alltid. Nå har de byttet til noen vonde nøtter med sjokolade, de gidder jeg ikke hente. Anonymkode: adae2...4ec 2
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Det er jo bare et salgstriks for å få deg inn i butikken, i håp om at du handler litt i samme slengen. Eller på lang sikt; få deg til å bli "vant" til å gå i den butikken slik at du stikker innom oftere. Anonymkode: 1c3a8...6be 1
Duff Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Jeg henter ikke men sist jeg var på Kitchn og handlet noe (faktisk bare en oppvaskbørste) så sa hun "ja så har du en bursdagsgave du ikke har hentet, jeg legger den i posen nå" og det var ett par mnd etter bursdagen. DET syntes jeg var hyggelig jeg får ikke så mange gaver ellers og denne føles litt ektefølt siden hun kunne latt være å gi den til meg. Cubus og h&m har kuponger jeg får når jeg handler og de tar jeg imot. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai Jeg har samme overutviklede skamfølelse som deg, og har aldri hentet noe. Hadde følt at de så på meg som grådig. Anonymkode: b7251...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Henter hvis det passer. Alltid hyggelig ned små oppmerksomheter. Anonymkode: 4da8b...5fc Har fått det et par steder - men dessverre ikke rukket å hente det innen fristen … Anonymkode: 3a799...759
AnonymBruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilke steder gir bursdagsgave da? Kommer kun på Kitchn, og der har jeg ikke hentet de siste årene. Anonymkode: 4637d...d9f Meny, Change, rituals hadde før vet ikke om de har det enda? Anonymkode: bc809...5ca
AnonymBruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nå som en er medlem av alskens kundeklubber, så får en tilbud om bursdagsgaver. "Kom innom og få en gratis is/kaffe/bolle", "kom innom butikken vår og få en overraskelse". Pleier dere å gjøre det? Plantehallen vil gi meg en overraskelse, og jeg vil jo gjerne ha det, men er det litt kleint når jeg blir 45 år? Jeg har en ganske overutviklet skamfølelse, men dersom det er vanlig at folk gjør det, så kan jeg driste meg til å tørre å dra innom dem 😅 Anonymkode: 04978...bae Tenk på det som mersalg! Det er først og fremst et lite trekkplaster med lav kostnad for bedriften - i håp om at du både skal kjenne deg verdsatt, kjenne en lojalitet òg være fristet til å handle mer (fordi «ingen» stikker innom bare for å få en gave) Anonymkode: bad34...167 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai Noen gir "bursdagsgave" med 10% avslag på et kjøp. Benytter meg aldri av slikt. Anonymkode: 7f715...7dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå