Gå til innhold

Frontline påflekking til hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har brukt Frontline påflekkingsvæske til hund, hva bruker dere nå? Veterinæren min fortalte denne var utgått til hund, fikk derfor Frontline Comp, men forstår ikke helt forskjellen på disse?

Har brukt Frontline i alle år, og aldri sett en flått på hunden. Ett år brukte jeg tabletter, og da fant jeg flere som hadde bitt seg fast, men var døde… Syns det var ekkelt at det ble med levende flått inn i pelsen, de bruker jo litt tid før de biter seg fast. 

Anonymkode: 02455...69b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flått på dyrene har jeg sett uavhengig av dråper eller tabletter. Skal man unngå å se flåtten, er kam og føner tingen. Men jeg ville ha prøvd middelet du har fått av dyrlegen. Fungerer det dårlig, så er det flere produkter på markedet. 

Anonymkode: 742bf...c3a

Skrevet

Exspot. Funker veldig bra, og har du en grei dyrlegene kan du få resept på ganske mye av gangen så du kan ha stående for hele sesongen.

AnonymBruker
Skrevet

Må du bruke dråper? Jeg har god erfaring med seresto halsbånd. De virker hele flåttsesongen og holder flåtten borte samt dreper de som måtte feste seg. 
Nåværende hund har litt sær hud, så han har fått bravecto i sprøyteform. 

Anonymkode: 488ff...249

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Flått på dyrene har jeg sett uavhengig av dråper eller tabletter. Skal man unngå å se flåtten, er kam og føner tingen. Men jeg ville ha prøvd middelet du har fått av dyrlegen. Fungerer det dårlig, så er det flere produkter på markedet. 

Anonymkode: 742bf...c3a

Var mer bekymret for om det er noe man bruker forebyggende, da den dreper lopper ved loppe angrep i tillegg.. ellers er den lik tidligere frontline, med en kombinasjonsmiddel

AnonymBruker
Skrevet
Arx skrev (9 timer siden):

Exspot. Funker veldig bra, og har du en grei dyrlegene kan du få resept på ganske mye av gangen så du kan ha stående for hele sesongen.

Hva er pris på denne ca?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er pris på denne ca?

Vet desverre ikke, jeg hentet ut 2x6 av den og en annen medisin for 1600 kr her om dagen - men vet ikke hvor mye som var den andre medisinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...