Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal mulig på rehabilitering for kroniske muskelsmerter, forhåpentligvis på Jeløy. Har noen noen tips om hva som er lurt å ha med seg, annet enn grunnleggende? Noe du var glad for eller skulle ønske du tok med? Såvidt jeg kan se er det veldig dårlig med oppbevaringsplass, særlig på badet. Noen lure oppbevaringstriks? Andre erfaringer eller tips generelt? 

Jeg har flere diagnoser, og er spent på hvor mye jeg får til. Kommer man endelig på et sted med folk som forstår begrensinger og behov for hvile. Eller er det hardkjør hele dagen uansett? 

- Ser de anbefaler morgenkåpe. Er det noen spesiell grunn til å ha med det om man vanligvis ikke bruker det, som jeg ikke har tenkt på? 

-  Man kan vaske klær der, men hva med klær som ikke skal tørketromles? Får man låne tørkestativ, eller bør man ha med tørkesnor e.l. 

- Hvor mange skift med treningstøy bør man ha. Er det trening hver dag? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok ikke rette menneske å gi råd men hva heter plassen som har dette tilbudet ?

Tenkte hvis de har en hjemmeside der det er litt mer info. Eller hvis det er fastlege/sykehuset som eventuelt henviser deg så kanskje de vet ? 

Håper dette vil hjelpe deg ❤️❤️

Anonymkode: 4fa2a...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...