AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg har over tid vært betatt av en mann. Snakket med han i dag, og prøvde meg på litt forsiktig flørting med blikk og smil. Han ble litt stresset/nervøs, men smilte og lo. Er usikker på hva dette kan bety. I tidligere samtaler har han fortalt meg noe om seg selv, for så å si "men jeg skal ikke plage deg med dette, du er sikkert interessert i å høre om det". Tenker han er sjenert, så jeg er usikker på om denne responsen på flørtingen min er usikkerhet eller at han er uinteressert. Hvordan tolke han? Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har over tid vært betatt av en mann. Snakket med han i dag, og prøvde meg på litt forsiktig flørting med blikk og smil. Han ble litt stresset/nervøs, men smilte og lo. Er usikker på hva dette kan bety. I tidligere samtaler har han fortalt meg noe om seg selv, for så å si "men jeg skal ikke plage deg med dette, du er sikkert interessert i å høre om det". Tenker han er sjenert, så jeg er usikker på om denne responsen på flørtingen min er usikkerhet eller at han er uinteressert. Hvordan tolke han? Anonymkode: bb13a...a00 Dette kan like gjerne være fordi han oppfatter deg som lite engasjert og uinteressert i det han deler. Vanskelig å gi innspill på hvordan du skal tolke han med såpass lite å gå på, dessuten blir det bare synsing og antakelser. Anonymkode: ebceb...6a5 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Synsing, antakelser og andres erfaringer er til god hjelp det. Anonymkode: bb13a...a00 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Slik jeg tolker dette høres det ut som han er et troll som kanskje bor under en bru....eller kanskje siden han smiler sånn, inne i stammen på et tre sammen med sine tre marsvin-venner! Konklusjon er: Det blir bare antagelser ved å stille det spørsmålet her på Kvinneguiden, så sorry Kvinneguiden kan ikke hjelpe deg med dette. Men lykke til i kjærligheten❤️ Anonymkode: a89e9...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Det som du må se på, er fortsettelsen av dette. Når han oppfatter at du flørter med ham, hva gjør han da videre? Blir han bare ukomfortabel og trekker seg ut av situasjonen, eller bare snakker i vei som om ingenting har skjedd? Han må være veldig tafatt om han ikke tør å ta noe initiativ når du leverer ham alt på et sølvfat, da er det nærliggende å tenke at han ikke er så interessert selv om han liker å snakke med deg. Anonymkode: b2f96...ff5
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slik jeg tolker dette høres det ut som han er et troll som kanskje bor under en bru....eller kanskje siden han smiler sånn, inne i stammen på et tre sammen med sine tre marsvin-venner! Konklusjon er: Det blir bare antagelser ved å stille det spørsmålet her på Kvinneguiden, så sorry Kvinneguiden kan ikke hjelpe deg med dette. Men lykke til i kjærligheten❤️ Anonymkode: a89e9...0a5 Utrolig at du er villig til å bruke tid på å svare, men takk.... Anonymkode: bb13a...a00 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det som du må se på, er fortsettelsen av dette. Når han oppfatter at du flørter med ham, hva gjør han da videre? Blir han bare ukomfortabel og trekker seg ut av situasjonen, eller bare snakker i vei som om ingenting har skjedd? Han må være veldig tafatt om han ikke tør å ta noe initiativ når du leverer ham alt på et sølvfat, da er det nærliggende å tenke at han ikke er så interessert selv om han liker å snakke med deg. Anonymkode: b2f96...ff5 Ja, jeg skal gjenta flørtingen neste gang jeg ser han. Kanskje litt mer tydelig? Men er det noe jeg spesifikt bør se etter i hans reaksjon for å kunne avdekke om dette er sjenanse eller om han er uinteressert? Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Mulig han ikke er så flink med kroppsspråk. Så han ikke klarer å forstå signalene dine. Så han blir usikker? Min mann er elendig på det. Ei dame kan vifte med puppene foran han uten at han oppfatter situasjonen. Anonymkode: 9f7e1...984 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april Kan være at han er sjenert, men kan også være at han synes det er ubehagelig og ikke er interessert. Vanskelig å si. Anonymkode: acece...8f8
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april Tvist skrev (28 minutter siden): Vet du om han er singel? Ja, han er singel. Har visstnok vært det i mange år. Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 30. april #13 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Mulig han ikke er så flink med kroppsspråk. Så han ikke klarer å forstå signalene dine. Så han blir usikker? Min mann er elendig på det. Ei dame kan vifte med puppene foran han uten at han oppfatter situasjonen. Anonymkode: 9f7e1...984 Ja, tanken har slått meg om han ikke oppfattet flørte forsøket mitt, eller ble usikker på om jeg flørter eller var hyggelig. Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan være at han er sjenert, men kan også være at han synes det er ubehagelig og ikke er interessert. Vanskelig å si. Anonymkode: acece...8f8 Vanskelig å si ja, skulle likt å vite. Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Noen menn som kan dele hvordan dere vil bli flørtet med? Anonymkode: bb13a...a00
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april Det er vanskelig å svare på hvordan du skal flørte med han, for vi kjenner jo hverken deg eller han. Jeg vet jo hvordan jeg flørter, men jeg er ikke deg. Anonymkode: b3c4a...e7d
AnonymBruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen menn som kan dele hvordan dere vil bli flørtet med? Anonymkode: bb13a...a00 Jeg må få det ganske direkte, for å skjønne at det er flørt. Du må tørre å gjøre deg sårbar nok, til å si "jeg liker deg". Alternativt kan du henge deg på egenskaper, og si "jeg liker at du gjør xxx", "jeg blir i godt humør av å se deg" etc. For en mann med lite erfaring fra sånt, så er det like vanskelig å forstå, som et fremmed språk. Anonymkode: ff730...c3e
AnonymBruker Skrevet 30. april #18 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Noen menn som kan dele hvordan dere vil bli flørtet med? Anonymkode: bb13a...a00 Spør direkte om han er singel, spør han ut på date hvis han sier ja, gi han komplimenter. Smil, blikk kontakt er ikke nok for at en skal skjønne at du liker han. Alle smiler og har blikk kontakt med hverandre hele tiden. Anonymkode: 67785...5a6 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #19 Skrevet 1. mai Spør om han vil finne på noe med deg en dag. Da finner du fort ut om han er interessert i å bli bedre kjent. Anonymkode: 497bc...743 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #20 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 1.5.2026 den 15.32): Spør om han vil finne på noe med deg en dag. Da finner du fort ut om han er interessert i å bli bedre kjent. Anonymkode: 497bc...743 Ja, jeg er enig i denne. Tror TS bare må ta risikoen på å bli avvist. Hvis fyren har vært single lenge, er han kanskje litt skeptisk og usikker, kanskje uvant med å bli gitt oppmerksomhet/flørtet med. Anonymkode: b2f96...ff5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå