Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gir du til tantebarn i pengegave (konfirmasjon)? 
Jeg har typ 15 tantebarn inkludert de på samboers side. Gutten som skal konfirmeres nå er jeg også gudmor til😊

Anonymkode: a122b...c5c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde konfirmant i år å tante som var fadder gav 500 kr, onkel som ikke var fadder men har god råd gav 2000kr 

gi det du føler 

Anonymkode: 8b437...8cc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker en gir etter hva en kan og ut fra antall en må gi til, og mest mulig likt til ungdommen en er tante til

Vi ga 2000kr til de vi er tante til.

Så våres fikk fra 500 til 5000 av sine

Anonymkode: 869fd...192

Skrevet

Vi er familie på 5 og har gitt 1000 kr når vi har vært i konfirmasjon til nieser og nevøer.

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir 2000 til de vi er tante og onkel til. Gi etter evne. Er 1000 maks for deg så går det helt fint! 500 har jeg dog aldri hørt om i den relasjonen. 

Anonymkode: 18bd3...ff9

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke så god råd, ga 2000 til alle 4 konfirmantene i familien. De konfirmeres bare 1 gang. Også vet vi at foreldrene ikke lar de bare bruke opp alt på en gang, pengene blir i stedet satt av til noe fornuftig.

Anonymkode: 7615e...e94

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir 3000kr til tante/onkelbarn. 
Gjør ikke forskjell på tantebarn vi er faddere til og ikke. 

Anonymkode: 8abea...7cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enslig og har ikke god råd, men ville hvertfall gitt 1000, hadde nok strukket meg til 2000. Men nå har jeg ikke femten av de heller...

Anonymkode: b9112...8e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ni tantebarn, de to første fikk 1200 kroner, de neste syv vil dessverre få litt mindre fordi alt blir dyrere og renten høyere. Er fadder til to av dem, men gjør ingen forskjell likevel, de får det samme uansett om jeg har en tilleggstittel eller ikke.

Anonymkode: 4f473...8b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga 1000 kr.

Anonymkode: 5917a...fd3

AnonymBruker
Skrevet

Vi gir dem 1500. Vi har god råd. Gi etter evne, 500 er helt ok det også. 

Anonymkode: 05a11...b38

AnonymBruker
Skrevet

En gir etter lommeboka.

Vi har 8 nieser og nevøer. Er fadder til 4 av dem, men gjør kngen forskjell.

Har gitt 2000 til de som er konfirmert, så får vi se om vi må indeksregulere litt når de yngste skal konfirmeres. 

Både 500 og 1000 er helt fint! 

Anonymkode: 592a1...59c

Skrevet

Jeg hadde konfirmant i helgen. Konfirmanten fikk 500 kroner og et smykke av onkel+tante, og 1000 av annen onkel+tante. Hen fikk 1000 kroner av fadderen som er gudfar. 

Gi det du har råd til, og husk på at det blir den summen x 15!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...