AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Det har vært diskusjon rundt flyttingen vår og hvor vi har valgt å bosatt oss. Foreldrene mine syns vi har kjøpt hus langt fra dem (45 min) I dag da jeg var på besøk hos foreldrene mine med datteren min, sa jeg akkurat hva jeg mente og var nok litt irritert, men var rasjonell og sa ingenting ufint. Plutselig klikker det for moren og faren min og de sier de skal ringe samboern min å fortelle drit om meg, ringe barnevernet og det var ikke måte på. Hadde jeg bare gjort eller sagt noe, så kunne jeg forstå reaksjonen, men jeg sitter her sjokkert. Grunn til å kutte ut foreldrene mine? Anonymkode: 93678...878 4
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Dette kan umulig vær første gang de har gjort noe som er "merkelig og rart"? Er det ting du ikke har fått med deg opp gjennom årene eller? Anonymkode: ff83f...af1 18
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Jeg forstår ikke. Du sa akkurat hva du mente, men hva nøyaktig var det? Anonymkode: db01c...d52 7 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette kan umulig vær første gang de har gjort noe som er "merkelig og rart"? Er det ting du ikke har fått med deg opp gjennom årene eller? Anonymkode: ff83f...af1 Nei, vi har falt ut før. Faren min brukte vold mot meg i 2017. Skal sies at jeg var litt ufordragelig i den perioden, men det er ikke første gang vi har falt ut. -ts Anonymkode: 93678...878 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke. Du sa akkurat hva du mente, men hva nøyaktig var det? Anonymkode: db01c...d52 Jeg sa bare at jeg ville ikke ha noe av mas om det og slike ting, og at jeg var lei. -ts Anonymkode: 93678...878
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, vi har falt ut før. Faren min brukte vold mot meg i 2017. Skal sies at jeg var litt ufordragelig i den perioden, men det er ikke første gang vi har falt ut. -ts Anonymkode: 93678...878 Er dette folk du vil ha kontakt med eller? Du vet at det er frivillig å ha kontakt med foreldre når du er myndig. Anonymkode: ff83f...af1 8
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette folk du vil ha kontakt med eller? Du vet at det er frivillig å ha kontakt med foreldre når du er myndig. Anonymkode: ff83f...af1 De er stort sett greie, men har opplevd mye sånt en liten periode nå at jeg vurderer å kutte kontakt, ja. Anonymkode: 93678...878
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april Her får man er side av en sak. Og jeg skulle gjerne hatt begge sider merker jeg. Anonymkode: b4cb9...362 10 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her får man er side av en sak. Og jeg skulle gjerne hatt begge sider merker jeg. Anonymkode: b4cb9...362 Har dessverre ikke en side 2 her, bortsett fra at jeg sikkert fremsto irritabel da jeg gav beskjed om at jeg ikke orket mas. Som jeg skrev i innlegget; hadde forstått dersom jeg hadde sagt noe. -ts Anonymkode: 93678...878
AnonymBruker Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her får man er side av en sak. Og jeg skulle gjerne hatt begge sider merker jeg. Anonymkode: b4cb9...362 Uansett side så tenker jeg at foreldre oppfører seg ikke slik mot barnet sitt uansett hvor ufordragelig det er. Man truer ikke med barnevern om man er vel bevart. Anonymkode: ff83f...af1 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april Hva var det de ville melde deg til bvt for? Å ha flyttet? Anonymkode: 32ab4...386 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var det de ville melde deg til bvt for? Å ha flyttet? Anonymkode: 32ab4...386 Det vet jeg ikke. -ts Anonymkode: 93678...878
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det har vært diskusjon rundt flyttingen vår og hvor vi har valgt å bosatt oss. Foreldrene mine syns vi har kjøpt hus langt fra dem (45 min) I dag da jeg var på besøk hos foreldrene mine med datteren min, sa jeg akkurat hva jeg mente og var nok litt irritert, men var rasjonell og sa ingenting ufint. Plutselig klikker det for moren og faren min og de sier de skal ringe samboern min å fortelle drit om meg, ringe barnevernet og det var ikke måte på. Hadde jeg bare gjort eller sagt noe, så kunne jeg forstå reaksjonen, men jeg sitter her sjokkert. Grunn til å kutte ut foreldrene mine? Anonymkode: 93678...878 45 min unna er tydeligvis ikke langt unna... De får da bare melde til bv. Om du vil kutte de ut, får du avgjøre selv. Regner med at samboeren din kjenner deg og din historie med foreldrene dine godt nok til at han vet hvordan han skal forholde seg til hva de evt måtte si til han. Anonymkode: 32526...bc5
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Skrevet 29. april Foreldrene dine høres ustabile ut. Uansett hvor sinte de er, så truer man ikke med slike ting. Det de truer deg med vil gå utover barnebarnet deres. Jeg er så gammel nå, at jeg hadde kuttet dem tvert. Jeg lever bare en gang, og har ikke tid til sånn ustabil drama. Anonymkode: 2169e...299 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #15 Skrevet 29. april Noen ganger skulle en ha vært flue på veggen…. Anonymkode: 7615f...b76 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #16 Skrevet 29. april Jeg tror det er umulig for noen her å mene noe særlig fornuftig om dette. Det er et bittelite øyeblikksbilde av en relasjon, selv om det høres dramatisk ut. Men en avstand på 45 minutter er gjerne ikke dumt. Anonymkode: bc6bc...0e4 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #17 Skrevet 29. april Umulig å mene noe om dette uten å vite nøyaktig hva som ble sagt og hvordan. Det er nok mye mer til saken her enn du klarer å formidle i hi. Anonymkode: 2e06f...e6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #18 Skrevet 29. april Skulle gjerne vært flue på veggen her… Det er nok en del som du ikke sier. Anonymkode: 4a538...446 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #19 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, vi har falt ut før. Faren min brukte vold mot meg i 2017. Skal sies at jeg var litt ufordragelig i den perioden, men det er ikke første gang vi har falt ut. -ts Anonymkode: 93678...878 Bare dette er jo mer enn god nok grunn for å kutte ut, om ikke begge, så iallfall ham! Hadde aldri latt barnet mitt ha noe å gjøre med en person som hadde utført vold mot meg! Anonymkode: 467dc...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #20 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Bare dette er jo mer enn god nok grunn for å kutte ut, om ikke begge, så iallfall ham! Hadde aldri latt barnet mitt ha noe å gjøre med en person som hadde utført vold mot meg! Anonymkode: 467dc...ae8 Dette. Lettere sagt enn gjort men jeg hadde nok kuttet dem ut. Anonymkode: 8ace6...61e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå