male32 Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden jeg har vært så lei all den reklamen hele tiden på youtube. Nesten så jeg ikke orker å se noen videoer, når de skal vises reklame hvert minutt nesten. Så slitsom når videoen avbrytes absolutt hele tiden. Nå de siste dagene har jeg kunne sett videoer uten reklame avbrudd hele tiden. Trykker på en video, og videoen starter ofte uten reklame. Hva skjer? Jeg har ikke youtube premium, eller noe adblock installert på nettbrettet. Er det flere som har merket bedring her?
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Premium anbefales! Anonymkode: c9bb6...88d 1 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Personlig kvier jeg meg for å flekke ut 170 kr i mnd for Youtube premium. Det er NESTEN verdt det, men ikke helt … 😕 En hundrelapp i mnd hadde jeg glatt betalt. Men jeg synes jeg merker stor forskjell på reklamepresset (til det bedre) på enheter der jeg er logget på gmail kontra andre enheter der jeg ikke er pålogget? Anonymkode: 5066f...8f8
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden uBlock Origin. gratis. Anonymkode: 28f16...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Har kjørt adblock i alle år og lever i en reklamefri hverdag. For tiden er det uBlock Origin som nevnt over, og firefox. Anonymkode: b97c6...1df 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Nettleseren Brave anbefales også. Både på mobil og datamaskiner. Anonymkode: 5cbb9...e3a 1
Vma Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Er det faktisk noen som ser all den reklamen?! 🤣
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personlig kvier jeg meg for å flekke ut 170 kr i mnd for Youtube premium. Det er NESTEN verdt det, men ikke helt … 😕 En hundrelapp i mnd hadde jeg glatt betalt. Men jeg synes jeg merker stor forskjell på reklamepresset (til det bedre) på enheter der jeg er logget på gmail kontra andre enheter der jeg ikke er pålogget? Anonymkode: 5066f...8f8 Småpenger i det store og hele. Anonymkode: 7b0f4...527
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Det finnes alternativer til Yotub, f.eks https://odysee.com/ Anonymkode: 4444a...56b
Abra Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden HMK skrev (9 timer siden): Bruker folk Youtube ennå?? Ca like mange som bruker facebook
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Småpenger i det store og hele. Anonymkode: 7b0f4...527 Abonnement her og abonnement der, det blir mye til sammen. Bedriftene vil ha abonnement på alt til slutt. Slutt med det. Ikke kjøp abonnement!!! Anonymkode: d24da...2f5
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden HMK skrev (9 timer siden): Bruker folk Youtube ennå?? Hva vil du anbefale i stede for? 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden HMK skrev (9 timer siden): Bruker folk Youtube ennå?? Du er ikke helt oppdatert, ser jeg. Youtube har ca 2,7 milliarder månedlige brukere... Anonymkode: 14cbf...9a3 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden male32 skrev (15 timer siden): jeg har vært så lei all den reklamen hele tiden på youtube. Nesten så jeg ikke orker å se noen videoer, når de skal vises reklame hvert minutt nesten. Så slitsom når videoen avbrytes absolutt hele tiden. Nå de siste dagene har jeg kunne sett videoer uten reklame avbrudd hele tiden. Trykker på en video, og videoen starter ofte uten reklame. Hva skjer? Jeg har ikke youtube premium, eller noe adblock installert på nettbrettet. Er det flere som har merket bedring her? Bruk brave browser Anonymkode: 2f171...15b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden HMK skrev (10 timer siden): Bruker folk Youtube ennå?? Ja daglig Anonymkode: 2f171...15b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden HMK skrev (10 timer siden): Bruker folk Youtube ennå?? Vil si det, det kommer over 20 millioner nye videoer i døgnet. Mulig du bare har falt av. Anonymkode: 7b0f4...527 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Abonnement her og abonnement der, det blir mye til sammen. Bedriftene vil ha abonnement på alt til slutt. Slutt med det. Ikke kjøp abonnement!!! Anonymkode: d24da...2f5 Jo, jeg har tenkt å abonnere på opptil flere videre. Anonymkode: 7b0f4...527
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå