AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #1 Skrevet i går, 15:56 Jeg har snust til uke 10 i svangerskapet. Fant ikke ut jeg var gravid før uke 10 og er nå redd jeg har skadet noe. Er det noen andre som har snust litt i svangerskapet? Kastet selvfølgelig boksen nå som jeg vet. Anonymkode: 0bca4...bc2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #2 Skrevet i går, 16:05 Jeg snuser ikke selv, men var drøssevis i svangerskapsgruppa mi på Facebook som snuset gjennom hele svangerskapet, og det gikk jo sikkert greit med de fleste barna der. Så er nok ikke en fare med dine 10 uker, men det er jo ikke anbefalt å snuse når man er gravid, som du vet 😊 ta det opp med legen eller jordmor, de vet nok mye om snusing og graviditet. Anonymkode: 8c380...457
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #3 Skrevet i går, 16:11 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har snust til uke 10 i svangerskapet. Fant ikke ut jeg var gravid før uke 10 og er nå redd jeg har skadet noe. Er det noen andre som har snust litt i svangerskapet? Kastet selvfølgelig boksen nå som jeg vet. Anonymkode: 0bca4...bc2 Jeg både snuste og drakk helt frem til uke 7 da jeg fant ut at jeg var gravid. Det gikk helt fint. Jeg tror ikke du har noe å uroe deg for, men hvis du er bekymret så ville jeg tatt en snakk med lege eller jordmor. Gratulerer med graviditeten! Anonymkode: 24ba9...927 2
AnonymBruker Skrevet i går, 19:33 #4 Skrevet i går, 19:33 Det har helt sikkert absolutt ingenting å si! 😊 Anonymkode: f7f47...b97
AnonymBruker Skrevet i går, 19:35 #5 Skrevet i går, 19:35 Ta kontakt med lege eller jordmor og be heller om råd derfra ❤️❤️❤️ lykke til med graviditeten og tiden som kommer. Anonymkode: 41b1a...580
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Jeg skal IKKE fremsnakke tobakk under graviditet nå. Det er veldig mange barn som blir født friske og fine selv om mor bruker tobakk gjennom hele svangerskapet. Meg selv inkludert. Ble født på en tid hvor det ikke var anbefalinger om å slutte med tobakk, så de fleste gravide røykte. vil tippe at du har sluttet allerede siden du vet du er gravid nå. Det er noe du kan nevne for jordmor/lege. Du er helt 100% ikke alene om å ha røykt/snust/drukket i starten. Mest sannsynlig får du et velskapt barn om noen måneder Anonymkode: ad823...29e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå