Gå til innhold

Kjole som gjest i bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan denne kjolen brukes som gjest i bryllup, eller er den for lys?Screenshot_20260429_172126_Chrome.thumb.jpg.c062d69df038d9aabb0e87442d7125cc.jpg

Anonymkode: 8ae99...fc7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er ok, men det beste er å spørre brudeparet.

Anonymkode: f8503...2bb

• Hjerte 1
Skrevet

Kommer ann på dress code i innbydelsen. 

Ser at den er svakt lyserosa inne på gina selv om den ser hvit ut på bilde her. Hvis den fotograferer hvit og ikke rosa ville jeg valgt en annen farge. Men da må du nesten se fargen fysisk og ikke på bilde i nettbutikken.

Den vil sannsynligvis fungere i bryllup litt avhengig av hvordan fargen ser ut i dagslys og hvor formll dress code bryllupet har. 

Anonymkode: 310d4...cdf

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes den er kjempefin! Kos deg i bryllupet ❤️

Anonymkode: b3ab4...ebe

• Hjerte 1
Skrevet

Ser de har samme kjole i dus lilla. Kanskje det hadde passet bedre.

Anonymkode: 372b1...3f5

Skrevet

Jeg har ikke sett den i virkeligheten, men på skjermen min ser den ganske så lys ut, og det bildet du har valgt her er det "mørkeste". På hjemmesidene til Gina ser man at kjolen er hvit. Siden blomstermønsteret er veldig dust ville jeg faktisk valgt en annen kjole.  

image.thumb.png.12e0cf8aa7d6213fa9a03547dd622a1d.png

• Liker 1
Skrevet
Ullvott skrev (26 minutter siden):

Jeg har ikke sett den i virkeligheten, men på skjermen min ser den ganske så lys ut, og det bildet du har valgt her er det "mørkeste". På hjemmesidene til Gina ser man at kjolen er hvit. Siden blomstermønsteret er veldig dust ville jeg faktisk valgt en annen kjole.  

image.thumb.png.12e0cf8aa7d6213fa9a03547dd622a1d.png

Takk for svar, men dette er et annet mønster, og den er nesten helt hvit i bunnfargen. Den jeg la ved bilde av er lys rosa 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser de har samme kjole i dus lilla. Kanskje det hadde passet bedre.

Anonymkode: 372b1...3f5

Så det, men lilla er ikke en farge jeg passer.

• Nyttig 1
Skrevet

Kommer ann på dress code i innbydelsen. 

Ser at den er svakt lyserosa inne på gina selv om den ser hvit ut på bilde her. Hvis den fotograferer hvit og ikke rosa ville jeg valgt en annen farge. Men da må du nesten se fargen fysisk og ikke på bilde i nettbutikken.

Den vil sannsynligvis fungere i bryllup litt avhengig av hvordan fargen ser ut i dagslys og hvor formll dress code bryllupet har. 

De har ingen dress code. Men det er sommerbryllup 😊

Skrevet

Perfekt til sommerbryllup 🤩 noen kan tenke at denne er for hvit i forhold til bruden. Er bruden noen du kjenner godt? For da ville jeg spurt hun, om hva hun tenker om den. 

Anonymkode: e746d...2be

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar, men dette er et annet mønster, og den er nesten helt hvit i bunnfargen. Den jeg la ved bilde av er lys rosa 😊

Ja, nå fant jeg den i rosa også. Den er likevel VELDIG lys. 

Skrevet

De har ingen dress code. Men det er sommerbryllup 😊

Da vil den fungere fint🙂 bare vurder bunnfargen i dagslys. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med denne kjolen? Er den for kort for bryllup? Den er jo «modest» ellers, med lange ermer og ingen utringning.

IMG_9171.jpeg

Anonymkode: 1fa52...336

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var litt for hvit, spesielt mtp foto! I mitt bryllup hadde svigersøster lys hvis kjole, den fotograferte hvitt

Anonymkode: e256b...017

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns den var litt for hvit, spesielt mtp foto! I mitt bryllup hadde svigersøster lys hvis kjole, den fotograferte hvitt

Lys blå*

AnonymBruker
Skrevet

Hva med denne kjolen? Er den for kort for bryllup? Den er jo «modest» ellers, med lange ermer og ingen utringning.

IMG_9171.jpeg

Anonymkode: 1fa52...336

For en merkelig passform. Og den er selvfølgelig altfor kort. 

Anonymkode: 140a2...c96

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 19.35):

Så det, men lilla er ikke en farge jeg passer.

Enig med deg at skal man investere i en ny kjole til en anledning så kjøper man noe man faktisk kler og føler seg vel i. Og mange av de typiske "bryllupsgjest fargene" er det ikke alle som kler. Det er så mange føringer for hva som passer i bryllup, at jeg hadde ihvertfall slitt med å finne noe passende og kledelig..

Anonymkode: 1d464...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...