AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Jeg fikk nylig påvist pollen og har da ikke hatt sjans til å forbedrede meg på denne sesongen. Tar nå aerius hver dag og har en nesespray men har jeg noe sjans til at det bedrer seg når jeg startet sent med medisin? Det er altså så mye bjørkepollen der hvor jeg bor nå at jeg går rundt å føler meg skikkelig dårlig, sånn typ influensa minus feber. Utrolig slitsomt mtp jobb. Anonymkode: 233e0...385
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Ta nesespray hver morgen og kveld, aerius hver morgen. Ikke gå inn med utetøyet. Børst håret og vask hendene når du kommer inn fra hvert ute. Bare luft på kveldstid/natt. Anonymkode: 89d6d...a73 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta nesespray hver morgen og kveld, aerius hver morgen. Ikke gå inn med utetøyet. Børst håret og vask hendene når du kommer inn fra hvert ute. Bare luft på kveldstid/natt. Anonymkode: 89d6d...a73 Takk for tips. Merket at det ble litt bedre etter en dusj i går og det ble ikke ille før jeg gikk ut døren i dag tidlig men da kom det liksom med en gang. vurderer å ta to tabletter om dagen for å se om det hjelper Anonymkode: 233e0...385
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april (endret) Ts, dusj hver kveld når du er ferdig med å være ute for dagen. Tablettene virker ikke mer om du tar dobbel dose. Nesespray og øyedråper hjelper og på. Det viktigste du kan gjøre er å ta den dusjen for å få vekk pollenet for det setter seg overalt. OG det blir bedre, jeg bruker året rundt nå da jeg har helårsallergi men min tenåring får god virkning etter 14 dager om han er treig med å begynne medisinering så det går seg nok til hos deg og. Men dette året kjenner jeg det og mer enn vanlig og det er mer pollen, spesielt her på vestlandet hvor jeg er. Var kaldt lenge og så snudde været og alt eksploderer i full blomst på en to tre, da blir det heftig. Anonymkode: e44f8...3be Endret 29. april av veronica<3 Fjernet sitering av regelbrudd. veronica<3, mod.
MiominMio Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Dusjer kveld oG morgen i disse tider, skyller højere. Aktivitet ute er enten tidlig morgen eller senere på kvelden. Tar medisiner morgen og kveld. Har også astma så happy days om dagen. Vær mye ved sjøen 💫 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Går det greit eller? Ts, dusj hver kveld når du er ferdig med å være ute for dagen. Tablettene virker ikke mer om du tar dobbel dose. Nesespray og øyedråper hjelper og på. Det viktigste du kan gjøre er å ta den dusjen for å få vekk pollenet for det setter seg overalt. OG det blir bedre, jeg bruker året rundt nå da jeg har helårsallergi men min tenåring får god virkning etter 14 dager om han er treig med å begynne medisinering så det går seg nok til hos deg og. Men dette året kjenner jeg det og mer enn vanlig og det er mer pollen, spesielt her på vestlandet hvor jeg er. Var kaldt lenge og så snudde været og alt eksploderer i full blomst på en to tre, da blir det heftig. Anonymkode: e44f8...3be Okay da får jeg krysse fingrene for at det blir bedre etter hvert, har lagt tabletten med de andre medisinene mine sånn at jeg ikke glemmer det. så får jeg dusje hver dag, er det i håret det værste setter seg? vært litt sånn her også, fra veldig kaldt til nesten sommer Anonymkode: 233e0...385
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Okay da får jeg krysse fingrene for at det blir bedre etter hvert, har lagt tabletten med de andre medisinene mine sånn at jeg ikke glemmer det. så får jeg dusje hver dag, er det i håret det værste setter seg? vært litt sånn her også, fra veldig kaldt til nesten sommer Anonymkode: 233e0...385 Jepp, alt av hår. Så er det bare å se frem til hver dag man får med regn for da rensker det litt opp i lufta. Lurt å legge det med de andre medisinene du tar, det gjør jeg og. Anonymkode: e44f8...3be 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jepp, alt av hår. Så er det bare å se frem til hver dag man får med regn for da rensker det litt opp i lufta. Lurt å legge det med de andre medisinene du tar, det gjør jeg og. Anonymkode: e44f8...3be For noe herk dette er, har dårlig immunforsvar og dette gjør bare at formen blir skikkelig dårlig, blir veldig utslitt av det. ja da ser jeg fram til noen regndager 😅 ser de selger en del allergimedisin på apoteket også, kanskje noen av de har bedre effekt enn aerius Anonymkode: 233e0...385
veronica<3 Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april (endret) Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er ryddet for avsporing og brukerangrep. veronica<3, mod. Endret 29. april av veronica<3
Fremhevede innlegg