AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april De siste ukene har jeg følt på en nesten konstant kvalme og da spesielt fra morgen til ettermiddag, også bedrer det seg ofte mot kvelden, men like ille igjen neste morgen. Dette gjør det svært vanskelig å fungere på dagtid og å få i seg nok mat. Brekker meg nærmest av å spise eller tenke på mat, men prøver likevel å få i meg så mye som mulig. Lurte på om noen har opplevd noe lignende og hva som hjalp? Har tenkt på kvalmestillende, men vet ikke helt om det vil være rett for denne problemstillingen? Er ikke gravid eller noe heller bare så det er sagt så ikke der det kommer fra. Noen som har noen råd her? Anonymkode: 24f7f...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Lukte på våtservietter med alkohol skal hjelpe. Og ingefær, lag ekte ingefær te. Anonymkode: cd7ac...0af
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april God bedring, Ts 🥺 Ta kontakt med lege om du ikke allerede har gjort det. Du skal jo ikke ha det sånn. Jeg er enig med ingefær-te-forslaget. Og du trenger ikke drikke den varm eller lunken, Den kan fint drikkes kald også. For min del funker også ingefærtabletter (kjøpes på apotek). Men det er delte meninger om det (om det funker eller om det er placebo). Men det er jo bare å prøve. Håper du blir spontant helt bra ❤️ (av deg selv, mener jeg) Anonymkode: d7ac6...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Skrevet 29. april Du bør forhøre deg med lege. Når kvalmen har vedvarte over flere uker, så er det jo noe kroppen prøver å fortelle deg. Det kan være alt fra stress og angst, allergier, fordøyelsesplager, vitaminmangler, hormonsvigninger... Anonymkode: 80c28...be7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Jeg måtte bruke kvalmestillende i en periode og det fungerte veldig godt. Var som å slå av kvalmen med en knapp. Enig i at du bør ha en legetime for å finne ut hvorfor du er kvalm, først og fremst. Anonymkode: dd9ad...936
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå