AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april Noen som har erfaring med omskolering? Har fra før av vgs og fagskole. Har hatt jobber med en del ansvar, å hatt ansatte under meg. Jeg fungerte bra i jobb frem til for 2 år siden. Jeg møtte veggen totalt, fikk flere varsler og ble til slutt oppsagt. Satt hjemme i 8 mndr å stirra i veggen, bokstavelig talt. Jobbene jeg har hatt innebærer mye ansvar, å jeg hadde aldri «fri». Kunne få telefon kl 07.00 på helg, og 23.00 på kvelden. Det var en del reising, å jobb på hjemmekontor. Søkte på en del jobber som innebar turnus. (Har hatt det for en del år siden, å det fungerte bra). Men fikk ikke napp. Endte opp med en 08.00-16.00 jobb, å jeg er i ferd med å knekke igjen. Jeg har ikke energi til noe mer, å jeg tar automatisk med meg jobben hjem alikevel. Når jeg går inn i noe, så gjør jeg det 110%, det går desverre på bekostning av alt annet. Har også gått vesentlig ned i lønn, noe som jeg også syns er kjipt ø. Siden jeg ikke fikk napp på turnus-jobbene så ser jeg på tanken for evt omskolering, evt noen kurs slik jeg kommer meg i en turnus-ordning å klarer å stå i jobb å faktisk fungere i hverdagen. Da er jeg på jobb når jeg er på jobb, å faktisk har fri når jeg har fri. Anonymkode: 9df95...91a
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Vanskelig å si hvordan det blir for deg uten å vite mer om deg, din kompetanse og hva du vil ta kurs eller utdanning innen. Jeg holder på med en ny utdanning i en alder av 30, og jeg skal ikke lyve og si at det ikke er tøft. Det er beintøft, men også veldig givende. Anonymkode: a4160...ade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå