M. E. Skrevet 29. april #1 Skrevet 29. april (endret) Hei, jeg synes veldig mange serier om dagen, spesielt de som skal være "de beste" har de samme type hovedkarakterene som bare lager unødvendige problemer for seg selv og krangler om alt til en hver tid. Jeg må si jeg begynner egentlig å bli veldig lei og sliten av dette, og når jeg ser på en serie på TV har jeg lyst til å slappe av med noe koselig, ikke bare irritere meg over at hovedkarakterene bare gjør utrolig mye dumt hele tiden for at plottet skal ha noe å gjøre. Jeg forstår at det gjerne må være utfordringer og konflikter for karakterene å komme seg forbi for å skrive en interessant historie, men jeg foretrekker hvis karakterene i serien går sammen for å finne smarte løsninger, bruke hver sine egenskaper for å hjelpe hverandre etc. Selv om det ikke må være det, så er jeg glad i fantasy og sci-fi. Har dere noe å anbefale som er litt mer feelgood? Endret 29. april av M. E.
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april M. E. skrev (4 minutter siden): Hei, jeg synes veldig mange serier om dagen, spesielt de som skal være "de beste" har de samme type hovedkarakterene som bare lager unødvendige problemer for seg selv og krangler om alt til en hver tid. Jeg må si jeg begynner egentlig å bli veldig lei og sliten av dette, og når jeg ser på en serie på TV har jeg lyst til å slappe av med noe koselig, ikke bare irritere meg over at hovedkarakterene bare gjør utrolig mye dumt hele tiden for at plottet skal ha noe å gjøre. Jeg forstår at det gjerne må utfordringer og konflikter og problemer for karakterene å komme seg forbi for å skrive en interessant historie, men jeg foretrekker hvis karakterene i serien går sammen for å finne smarte løsninger, bruke hver sine egenskaper for å hjelpe hverandre etc. Selv om det ikke må være det, så er jeg glad i fantasy og sci-fi. Har dere noe å anbefale som er litt mer feelgood? hva med lege-serier? feks the pitt? der lager de ikke problemer ut av intet. : P digg å se på mennesker med integritet og karakter. Anonymkode: a261f...fca
AnonymBruker Skrevet 29. april #3 Skrevet 29. april Mine "feelgood"-serier: The Rookie Elsbeth Matlock (den nye, om den pensjonerte, kvinnelige advokaten Mattie Matlock, ikke originalen) Wildcards Ghosts (både den britiske og den amerikanske versjonen er morsomme) Anonymkode: 08faa...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå