AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg har 10 000 følgere og vurderer dele opplevelsen med en ansikt og kropp kosmetisk operasjon. Opp og ned turer. Jeg vet mange er i mot dette. At man ikke skal påvirke andre til å gjøre det. Men igjen så hadde jeg vært ærlig å vist oppturer og nedturer. Det kan jo også få noen som ville ta sånt ombestemme seg. Jeg hadde vært helt ærlig om all steg Hva syntes du? Anonymkode: c7720...07e
visp Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Jeg syns egentlig verden har gått av hengslene. Hva er det dere driver med? 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Det er jo totalt uinteressant. Anonymkode: dcb84...068 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Sykeseng bilder er bare tragisk. Anonymkode: 51fe5...a42 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo totalt uinteressant. Anonymkode: dcb84...068 Jeg vet om mange som syntes det er interessant, så interessen er der ts Anonymkode: c7720...07e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sykeseng bilder er bare tragisk. Anonymkode: 51fe5...a42 Hvorfor det? Anonymkode: c7720...07e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden visp skrev (9 minutter siden): Jeg syns egentlig verden har gått av hengslene. Hva er det dere driver med? Jeg tenkte gjøre det litt annerledes enn de fleste som skryter, jeg tenke mer å vise alt det kjipe man må gå igjennom + om man blir fornøyd eller ei til slutt ts Anonymkode: c7720...07e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte gjøre det litt annerledes enn de fleste som skryter, jeg tenke mer å vise alt det kjipe man må gå igjennom + om man blir fornøyd eller ei til slutt ts Anonymkode: c7720...07e Så nobelt av deg. Men det er fortsatt uinteressant og uoriginalt. I tillegg går det bare ut over deg selv, mens de skuelystne får mettet sitt behov og går videre med livet sitt. Anonymkode: 5d72a...e5d 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Nei, det siste vi trenger er at enda flere skal tjene penger på gjøre denne typen selvskading offentlig! Bare nei, nei, bare nei! Ikke gjør det! Søk oppmerksomhet på andre måter som hverken skader deg selv eller andre! Ved å gjøre det du tenker, er du i så fall også med på å normalisere slike skadelige inngrep. Anonymkode: c3fce...c96 4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så nobelt av deg. Men det er fortsatt uinteressant og uoriginalt. I tillegg går det bare ut over deg selv, mens de skuelystne får mettet sitt behov og går videre med livet sitt. Anonymkode: 5d72a...e5d Hvordan går det utover meg selv? ts Anonymkode: c7720...07e
visp Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte gjøre det litt annerledes enn de fleste som skryter, jeg tenke mer å vise alt det kjipe man må gå igjennom + om man blir fornøyd eller ei til slutt ts Anonymkode: c7720...07e Jeg syns normaliseringen av kosmetiske operasjoner er helt forferdelig. Virkelig. Uansett om du viser bakdelene så gjennomfører du ganske alvorlige ting for å endre på utseende. Du har 10 000 følgere? Hva er det de følger? Hva gjør du som er så interessant for de? Jesus hadde bare 12 Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å glo og glo på andre og jeg skjønner heller ikke hvorfor noen eksponerer seg så til de grader. 6 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det siste vi trenger er at enda flere skal tjene penger på gjøre denne typen selvskading offentlig! Bare nei, nei, bare nei! Ikke gjør det! Søk oppmerksomhet på andre måter som hverken skader deg selv eller andre! Ved å gjøre det du tenker, er du i så fall også med på å normalisere slike skadelige inngrep. Anonymkode: c3fce...c96 Jeg hadde ikke tjent penger på det. Jeg har mange følgere, men ikke alle får med seg det jeg legger ut, tror noen av følgerne er deaktiverte kontoer og mange er ikke på plattformen så ofte. Så ville fått for lite views til at jeg kunne tjent penger på det. Jeg gjør det ikke for å søke oppmerksomhet. Jeg vil vise sannheten om hvordan det er å gå igjennom slike drastiske endringer ts Anonymkode: c7720...07e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan går det utover meg selv? ts Anonymkode: c7720...07e Alvorlig? Nå tror jeg faktisk ikke på deg. Trollefant😉 Anonymkode: 5d72a...e5d
Daria Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Hvis du har så mange følgere og vet at interessen er der - hvorfor bryr du deg om hva KGs brukere mener? 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg tenkte gjøre det litt annerledes enn de fleste som skryter, jeg tenke mer å vise alt det kjipe man må gå igjennom + om man blir fornøyd eller ei til slutt ts Anonymkode: c7720...07e Har ikke noe i mot at du gjør det, men må nevne at dette er det mange (MANGE) som har gjort før deg. Det er din plattform og du deler det du ønsker så lenge det er lovlig. Men du må kunne tåle de negative tilbakemeldingene som garantert kommer (det er bare å se på kommentarfelt til de som har gjort dette før deg). Og eventuelle andre konsekvenser som kan komme på plattform, sosialt irl eller profesjonelt. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: 538ba...b73
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden Tenker man virkelig bør ungå å normalisere kosmetiske operasjoner. Du er ikke den første som "vil vise sannheten ved kosmetiske operasjoner", det har blitt gjort mange ganger før, og det er eneste du faktisk bidrar med er normalisering. Styr unnå. Anonymkode: 4275f...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Nei, eg hadde nok avfulgt nokon som skulle i gang med eit slikt prosjekt... Anonymkode: 70b37...4e8
tøydokka Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden jeg ville syntes det var veldig interessant. De utvikler stadig teknikkene innenfor kosmetiske prosedyrer og det er spennende å følge med på utviklingen, spesielt sett fra en pasient sitt perspektiv. Følger fra før mange grupper på fb der folk legger ut erfaringer med diverse behandlinger, store og små.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Det er sikkert noen som er interessert, men du må huske at det du legger ut er der til evig tid. Fremtidige barn, svigerforeldre, kolleger, sjefer, frekke naboer, en ondskapsfull eks og mødrene i bhg kan alle se hva du har delt og ment om kroppen din. Og så er det noen med hvordan du fremstår, og hva du egentlig har av kunnskap. En av norges mest kjente bloggere har delt mye om operasjon og sykdom, og mye av det hun skriver og som følgerne kommenterer på og diskuterer, vitner om direkte dumskap og mangelfull innsikt og forståelse både for diagnose og behandling. Hun dqlte til «dum blogger» i det insta, snap og what not ble oversvømt av historier om dette. Det er ikke positivt. Du får tenke over de langsiktige konsekvensene. Jeg er privat og holder helsa privat, syns det har stor verdi. Anonymkode: 3aefe...0c0
Kratos Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har 10 000 følgere og vurderer dele opplevelsen med en ansikt og kropp kosmetisk operasjon. Opp og ned turer. Jeg vet mange er i mot dette. At man ikke skal påvirke andre til å gjøre det. Men igjen så hadde jeg vært ærlig å vist oppturer og nedturer. Det kan jo også få noen som ville ta sånt ombestemme seg. Jeg hadde vært helt ærlig om all steg Hva syntes du? Anonymkode: c7720...07e Jeg synes at du bør revurdere hvilke valg du tar i livet, med å tenke på «følgere» og «kosmetiske operasjoner». Tenker du at dette er verdisyn som er viktige for en positiv utvikling i verden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå