AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Har en gutt på 8 som spiller fotball. Sliter litt med å finne treningsbukser som passer. Han er litt bred i lår og over rumpa så klærne sitter så trangt. Han har nå lag klær i str 164, og det er mer en langt nok men veldig trangt akkurat over rumpa og lårene. Laget bruker hummel klær. Er det noen tips til klær som er litt romslig i str? Anonymkode: 2effd...966
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Min erfaring er at klærne fra Sport Outlet er større i størrelsene. North Face er også større i størrelsene, syns jeg. Ta han med i butikkene så får han prøve om både størrelse og passform, og bevegelighet, er god for ham Anonymkode: 08aac...f71 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Her i hus foretrekker de underlag og shorts over. Anonymkode: b791b...a42
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Hummel er jo ganske romslige i størrelsen, så ikke så lett å finne noe som er større. Men treningsbukser som er for fotball er ganske smale, og spesielt i leggene. Kanskje dere må se etter en bukse som ikke er for fotball. Min har en ganske vid bukse fra Puma. Kanskje dere kan prøve ut det merket? Anonymkode: 1f2bb...61f
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Jeg syns hummel krymper fort. (Spes etter ett par runder i tørketrommel, som ikke anbefales 😬😅). Har likt og kjøpt puma og nike til mitt barn. Syns enkelte modeller er ok Anonymkode: 88768...b56
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Jeg syns Hummel er smalt. Vi bruker en del Adidas, det er litt videre. Anonymkode: 76544...c64
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april Hva med å forsøke knickers? Jeg har tynne barn og synes joggebuksene til Hummel er relativt smale. Dagens treningsbukser til fotball har en mye smalere passform enn de baggy joggebuksene tidligere. De er etter min mening mer tights enn joggebukse. Anonymkode: 4a541...3da
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april En åtteåring i størrelse 164, som tilsvarer 13-14 år? Anonymkode: bf30a...d5c
AnonymBruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Du kan trøste deg med at det er vanskelig å finne riktig treningsbukser når man er tynn og har lange bein også. Mange modeller er smale i lårene og i beina. Noen Adidasmodeller er spesielt ille, mens andre Adidasmodeller f. dem med bred hvit kant i sidene er bredere oppe og nede. Denne er mer joggebukse, men du ser bredden. https://kidsbrandstore.no/products/firebird-tp-1496386?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-shopping-main-new&dema_id=21466408203&gad_source=1&gad_campaignid=21466408203&gbraid=0AAAAADtRwwQ7DqbzMuGc-ZBxvJd4k-3mK&gclid=CjwKCAjw-8vPBhBbEiwAoA39WnSPJHi9JWu6lmcROr8V7nJVOonQWIPT7f8Up3fRNF0A_oM49qhpTxoCsAIQAvD_BwE Men tror det er lurt å lære seg å sy og kjøpe herremodell som er bredere og så klippe av beina og sy kant nede. Anonymkode: 6c28d...686
AnonymBruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): En åtteåring i størrelse 164, som tilsvarer 13-14 år? Anonymkode: bf30a...d5c Da min var 9 brukte han 170. Var langt, var over 2 hoder høyere en de andre. Nå sim 20 åring er han 192 cm høy og bruker sko i 49. Kan si vi sleit til tider for han ønsket seg ofte lik genser osv som de andre, men kunne ikke pga han var lang i rygg , armer og bein. Sko var han ofte lei seg over de andre hadde blinke sko og med disny og han brukte sko str sim dette ikke fantes i Anonymkode: 80bbe...7b5
AnonymBruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): En åtteåring i størrelse 164, som tilsvarer 13-14 år? Anonymkode: bf30a...d5c Noen ganger trenger man bredden, noen ganger trenger man lengden. Datteren på 171 cm bruker Herre medium i treningsbukser for lengden, men bruker xs i shorts. Barn er ulike og de er ulikt komfortable med hvor tett noe er på kroppen. Så selv om en størrelse egentlig ser ut til å passe så føles det ikke rett. Ser det ofte med noen med litt mer vekt at de trenger mer luft enn fysikken egentlig tilsier, er man tynn så henger også små størrelser ofte løst. Anonymkode: 6c28d...686
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april Glemte dette, er over/under visse percentiler på skjemaet så passer ikke klær. Sønnen var 97 percentil vekt og 95 percentil høyde og trengte logisk nok klær langt over størrelsen sin, hadde også veldig korte bein og lang overkropp. Han er i dag 185 cm og lillesøster på 171 cm og har litt kortere beinlengde enn henne Anonymkode: 6c28d...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå