SS03 Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg er 23 år med overspisinglidelse og BMI på 31,1. Jeg vil vite hvor mye folk har gått ned av denne medisinen, bivirkninger og eventuelt om det hjelper mot overspising. Jeg pleierr å spise selv om jeg er mett og vondt i magen så er redd for at wegovy ikke kommer til å hjelpe (skal starte fra idag)
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Gikk ned 25 kilo og har ikke gått opp noe. Har gått ned ytterlige 7 kilo etter jeg slutta på Wegovy i fjor sommer. Det som ble det viktige, for meg, var et godt forarbeid, jobbe med gode vaner (ikke tenke at Wegovy er en hvilepute som skal gjøre all jobben alene), få på plass et godt og sunt tanke- og spisemønster, og bevege meg mere. Noe som ble mer gøy når kroppen ble lettere Har jobbet hardt for å holde på de gode vanene, men de sitter. Snakk med legen din om dette, få god oppfølging og jobb også med deg selv. Særlig om du er, det som kan kalles, "slankeforstyrret" (kronisk slanker, uten å lykkes, og dermed har nærmest en forstyrrelse vedr. mat og kropp). (ps. fikk litt treg make. ingen andre bivirkninger) Anonymkode: 31bcd...3e4
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april SS03 skrev (6 timer siden): Jeg er 23 år med overspisinglidelse og BMI på 31,1. Jeg vil vite hvor mye folk har gått ned av denne medisinen, bivirkninger og eventuelt om det hjelper mot overspising. Jeg pleierr å spise selv om jeg er mett og vondt i magen så er redd for at wegovy ikke kommer til å hjelpe (skal starte fra idag) Du bør endre tittelen slik at tråden din ikke blir stengt, fo rett ord som tittel er ikke godt nok JF forumsreglene… Anonymkode: bae60...eb2
veronica<3 Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg