AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Jeg har fått Lyrica av sykehuset. Skal prøve det ut over en liten periode. Jeg er litt redd for dem. Noen erfaringer? Anonymkode: 6b07a...dac
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått Lyrica av sykehuset. Skal prøve det ut over en liten periode. Jeg er litt redd for dem. Noen erfaringer? Anonymkode: 6b07a...dac Dette må du ta med legen som har skrevet fen ut for deg. Anonymkode: a6c9a...346 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette må du ta med legen som har skrevet fen ut for deg. Anonymkode: a6c9a...346 Ok, så du mener at legen min skal gi meg personlige erfaringer med Lyrica? Jeg spør hverken om dosering eller annet. Jeg lurer på andres personlige erfaringer med de. Listen over bivirkninger er jo langt som et vondt år. Derfor lurer jeg på hvordan denne har fungert for andre. Anonymkode: 6b07a...dac 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er du redd for? Anonymkode: 48406...8bd Bare å få sterke bivirkninger. Anonymkode: 6b07a...dac
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Jeg merket ikke så mye mer enn at det var litt beroligende? Sluttet uten problem etterhvert. Fordi det gjorde liksom ikke så mye til eller fra Anonymkode: 2d8ab...8f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ok, så du mener at legen min skal gi meg personlige erfaringer med Lyrica? Jeg spør hverken om dosering eller annet. Jeg lurer på andres personlige erfaringer med de. Listen over bivirkninger er jo langt som et vondt år. Derfor lurer jeg på hvordan denne har fungert for andre. Anonymkode: 6b07a...dac Problemet er at du ikke blir beroliget men mer skremt av å lese andres personlige erfaringer. Du er redd for sterke bivirkninger, derfor er det dumt av deg å be om andres historier. Forhold deg til det legen forteller deg, bruk felleskatalogen for informasjon (selv om det i ditt tilfelle kanskje er lurest å la være?) og ikke søk informasjon andre steder. Igjen: du blir ikke beroliget av andres erfaringer, du blir bare mer redd. Anonymkode: a6c9a...346 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, så du mener at legen min skal gi meg personlige erfaringer med Lyrica? Jeg spør hverken om dosering eller annet. Jeg lurer på andres personlige erfaringer med de. Listen over bivirkninger er jo langt som et vondt år. Derfor lurer jeg på hvordan denne har fungert for andre. Anonymkode: 6b07a...dac Andres erfaringer hjelper ikke, du må erfare selv. Prøv dem, det kan jo hende de vil hjelpe deg!❤️ Anonymkode: 9946c...b07 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Jeg går på lyrica, relativt stor dose og. Det som er viktig er at du starter forsiktig, og ikke kjører bil de første dagene. Det er faktisk veldig viktig, uansett om legen har sagt noe om det eller ei. Man kan bli desorientert, føle seg litt sjøsyk, småfull, påvirket, de første dagene, noe som går over. Om du skal gå på lyrica i fremtiden, må du også være klar over at lyrica kan være veldig avhengighetsskapende. Jeg var innlagt på avrusning når jeg trappet av lyrica sist. Pappa slet noe voldsomt når han prøvde å komme seg av dem. Lyrica har mye bra med seg, da den hjelper mot både generalisert angst, og smerter i nervesystemet, og jeg lider av begge deler. Jeg var nok ikke klar over hvor avhengighetsskapende det kunne være før jeg begynte på de. Selv om det vil alltid være noe individuelt hvordan en reagerer, også spørs det jo veldig hva slags dose en er foreskrevet også. Jeg ville nok begynt på lyrica for nervesmertene mine, men ikke for den generaliserte angsten. For nervesmertene er der ikke så mange andre løsninger, men for angsten ser jeg det bedre å prøve alt annet før lyrica, selv om jeg lider veldig av angst. Nå snakker jeg om meg. Nå har legen din foreskrevet dette for deg, og jeg antar han har en god grunn for å gjøre det, så jeg synes godt du skal følge hans råd. Å starte forsiktig opp på en medisin er sjelden et problem. Er det for ubehagelig er det alltids retrettmuligheter. Jeg ønsker deg lykke tid. Anonymkode: dc108...569
veronica<3 Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Tråden er ryddet for innlegg som omhandler dosering. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå