AnonymBruker Skrevet i går, 14:26 #1 Skrevet i går, 14:26 Jeg er en lesbisk dame på 35 år, har datet pent lite i mitt liv og syns dating generelt er slitsomt. Hvertfall dating på apper. Men de siste årene har jeg begynt å tenkt tanken på at det kanskje hadde vært hyggelig å finne seg en kjæreste. Men føler det er umulig, på Tinder får jeg matcher men folk skriver jo ikke til meg. De få gangene jeg har vært på date så har det aldri blitt noe mer, ofte da fra den andre sin side, jeg havner ofte i friendzone. Jeg er adoptert og har mørk hudfarge og det føler jeg av og til er et hinder, altså at folk ikke er interessert pga det. Akkurat det sitter muligens bare i hodet mitt så anklager ingen for å være rasister bare så det er sakt. Men kjenner litt på det med å være en dobbel minioritet. men ja, noen råd? Hvor kan man møte folk hvis det ikke er gjennom dateapper? Anonymkode: d5b32...a9a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:27 #2 Skrevet i går, 14:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): på Tinder får jeg matcher men folk skriver jo ikke til meg. Hvorfor kan ikke du skrive til dem? Anonymkode: a164a...47e 4
AnonymBruker Skrevet i går, 14:45 #3 Skrevet i går, 14:45 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor kan ikke du skrive til dem? Anonymkode: a164a...47e Jeg gjør det men får så og si null tilbake. Folk vil ikke ha en ordentlig samtale Anonymkode: d5b32...a9a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #4 Skrevet i går, 15:10 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): men ja, noen råd? Hvor kan man møte folk hvis det ikke er gjennom dateapper? Kanskje det finnes noen forum eller nettsider der damer som er lesbisk henger ilag? Hvis du klaffer med noen gjennom en slik situasjon så kan det jo hende du får en fot inn døren. De vil jo heller ikke se hudfargen din der, så vist dette er et genuint problem så kan det hjelpe med det også. Anonymkode: 5bf3b...c8b 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:18 #5 Skrevet i går, 15:18 Hva med å date menn i stedet? Tror det er lettere Anonymkode: 7d70e...d32 1
Gidavmeg Skrevet i går, 15:18 #6 Skrevet i går, 15:18 Jeg ville undersøkt om det var noe miljø der du bor 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:49 #7 Skrevet i går, 15:49 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva med å date menn i stedet? Tror det er lettere Anonymkode: 7d70e...d32 Wow så originalt svar. Nei takk. Anonymkode: d5b32...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Fins det ikke noen utesteder der det er mange skeive? Kanskje du kan treffe noen der? Anonymkode: cc7c2...dbe
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fins det ikke noen utesteder der det er mange skeive? Kanskje du kan treffe noen der? Anonymkode: cc7c2...dbe Joda det er noen skeive utsteder men det er mest homofile menn der, syns alltid det er litt vanskelig å skjønne hvem av damene som faktisk er skeive eller som bare er «fag hags» for å bruke et litt gammelt utrykk. Jeg er også ganske klein hvis jeg møter noen jeg liker, er ikke flink til å sjekke opp folk, syns det er skummelt. Skjønner at det gjør det vanskelig Anonymkode: d5b32...a9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Jeg er 30 år gammel og lesbisk. Tinder kan du bare glemme, fullt av jenter der som tar det useriøst og bare skal ha bekreftelse. Jeg har brukt HER som faktisk er en app for lesbiske og bifile kvinner. Fant min samboer der, etter å ha kasta bort mye tid på Tinder. Anonymkode: e1dc6...702 1
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #11 Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er 30 år gammel og lesbisk. Tinder kan du bare glemme, fullt av jenter der som tar det useriøst og bare skal ha bekreftelse. Jeg har brukt HER som faktisk er en app for lesbiske og bifile kvinner. Fant min samboer der, etter å ha kasta bort mye tid på Tinder. Anonymkode: e1dc6...702 Åh, HER har jeg faktisk aldri hørt om, kanskje det er verdt et forsøk! Jeg var på en date med ei jeg møtte på Tinder for en stund tilbake, det var hyggelig og hun var den som insjet til videre kontakt og la meg til på snapp etc for så å bare være veldig avvisende for til slutt å sende en lang melding om at hun ikke var klar for dating etc. Syns det var så teit, hun kunne bare ha avsluttet den daten så hadde vi gått hvert til vårt uten noe stress. TS Anonymkode: d5b32...a9a
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden #12 Skrevet 45 minutter siden Jeg har for så vidt hatt hell med Tinder. Ellers er nye bekjentskaper mest venners venner, synes ikke utestedene er så aktuelle. Anonymkode: 447e7...336
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå