AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Helst noe som tørker rimelig raskt, ser greit ut, og ikke altfor dyrt... Anonymkode: 672e1...7b6
stan Skrevet 29. april #2 Skrevet 29. april Det vi har funnet best er et vevd teppe av plast. Vannet renner av og det tørker raskt. Bruker både utenfor campingvogna og på terrassen. Har og et "uteteppe" av tekstil. Det må henges opp til tørk, ellers tar det evigheter å tørke. Men det er myker å gå på. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Det er fint med teppe, men det blir fort ganske ufyselig når det gjentatte ganger har blitt vått. Selv om jeg har overbygget veranda så driver det inn når det regner, så jeg kastet til slutt hele teppet, og bruker ikke det lenger. Mitt råd er derfor å droppe teppe om du ikke absolutt må ha det. Da slipper du å måtte tenke på å fjerne det straks det blir regn (noe vi har mer enn nok av her til lands). Bruk heller pengene til å lage det koselig på verandaen ellers. Anonymkode: 2ac6d...a21 1
GjestSiden2006 Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Er det ikke Rustad som har mest av dette til ok pris?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå