AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april I går opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd før, selv om jeg er en godt voksen dame. Hadde sex med mannen og da jeg fikk orgasme var det som om noen slo meg meg ei slegge i hodet og hele hjernen eksploderte. Helt brått og uventet. Mannen fortalte etterpå at jeg hadde skreket noe voldsomt, men han trodde bare det var ekstra godt 😅 Jeg har lest på nett at det ikke er helt uvanlig. Det hadde vært interessant å høre erfaringer fra andre som har opplevd det. Enten selv, eller hos partner. Det jeg er mest redd for er selvsagt at det er noe som skal skje ofte, for det var ille og hodepinen satt i noen timer. Anonymkode: 81730...5d8
Blondine94 Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 time siden): I går opplevde jeg noe jeg ikke har opplevd før, selv om jeg er en godt voksen dame. Hadde sex med mannen og da jeg fikk orgasme var det som om noen slo meg meg ei slegge i hodet og hele hjernen eksploderte. Helt brått og uventet. Mannen fortalte etterpå at jeg hadde skreket noe voldsomt, men han trodde bare det var ekstra godt 😅 Jeg har lest på nett at det ikke er helt uvanlig. Det hadde vært interessant å høre erfaringer fra andre som har opplevd det. Enten selv, eller hos partner. Det jeg er mest redd for er selvsagt at det er noe som skal skje ofte, for det var ille og hodepinen satt i noen timer. Anonymkode: 81730...5d8 Høres ikke helt bra ut. Har du sjekket blodtrykket ditt siste tiden? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg opplevde det ofte som ungdom, men det er sikkert 20 år siden jeg har hatt det nå. Det var de første årene hvor jeg både fant ut hva en orgasme var og hvordan man fikk det, og jeg fikk mine første migreneanfall. Mye hormoner ute og gikk på den tiden. Her gikk det bare over, så har dessverre ingen svar 🤷♀️ Anonymkode: e10b2...595 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Kan det være fordi du spenner musklene i kroppen under/rett før orgasme? Spenningshodepine? Anonymkode: eb445...426
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Min kone opplevde dette første gang i midten av 50-årene, sannsynligvis som følge av overgangsalder. Det vedvarte i flere år, og la naturlig nok en demper på sex, men heldigvis døde ikke sexlivet helt ut. Innimellom forsøkte hun å slippe seg løs, men hodepinen kom fortsatt. Først etter omtrent 5 år klarte hun første gang uten smerte, og deretter bedret det seg raskt. Veldig bra nå! Gynekologen kunne visst bare trekke på skuldrene og svare: Noen får det visst slik! Anonymkode: 86209...cae 1
snillOnkel Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Hei! Dårlige nyheter. Dette kan være en liten hjerneblødning, en subaraknoidal blødning. Eller det kan være et forvarsel for kommende hjerneblødning, såkalt ‘warning leak’. Anbefaler at du raskt kontakter helsevesenet, forteller historien din, og sier du frykter subaraknoidalblødning. Lykke til! 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå