AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Dattera til min kjærest skal konfirmeres på sønd. Og ja, som overskriften viser til, pizza fra Pizzabaker. Dette sparte han mye penger på og mente dette var veldig greit. Vi blir ikke mange. Ca 10 stk til sammen. Men er ikke dette veldig kleint? Jeg sier ingenting så lenge han ikke har spurt om min mening, men jeg syns rett og slett det er flaut. Noen som vet om noen som har gjort det samme? Anonymkode: 460f3...85f 3 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Blåser i hva han mener. Hva mener hun som faktisk skal konfirmeres? Anonymkode: 349aa...557 26 23
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Høres lettvint og bra ut. Alle liker pizza Anonymkode: 28cb8...f43 10
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blåser i hva han mener. Hva mener hun som faktisk skal konfirmeres? Anonymkode: 349aa...557 Aner ikke. Har ikke spurt henne. Men tipper hun syns det er ok da hun liker godt pizzaen der fra. Anonymkode: 460f3...85f
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Takk for positive svar. Da er det nok ikke så galt som jeg først tenkte. Ts Anonymkode: 460f3...85f
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Ja, de fleste liker pizza. Vi hadde det i bryllupet vårt, og alle var fornøyde utenom pappa. Han var veldig på at det måtte være ordentlig mat, men tenker pizza uansett var en bedre løsning en hans løsning der gjestene lagde maten mer eller mindre 😅 Anonymkode: 2c516...bd9 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Så kult! God pizza er det også. Anonymkode: 6b90e...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Min elsker pizza og skulle gjerne hatt det i konfirmasjonen. Men der sa jeg nei, pizza får han nok av ellers i året. Men han fikk andre valget sitt, hamburger. Derimot ordentlig hamburger med hjemmelaget brød og burger på restaurant med tilbehør. De kan få velge mat til en viss grad, emn PIzzabakern hadde aldri skjedd, det er skikkelig kjipt. Anonymkode: e1a0e...5c4 11 1
Gunstein123 Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dette sparte han mye penger på og mente dette var veldig greit. Vi blir ikke mange. Ca 10 stk til sammen. Men er ikke dette veldig kleint? På ingen som helst måte. Har pizzabakeren en pizza dere er tilfreds med, så er det et veldig godt valg. Når jeg ble konfirmert, så vanket det kjøttkake, steik og surkål , og jeg hadde et inntrykk av at det var svært mange som valgte denne tradisjonelle retten. Ikke noe galt i det, men det er bra at tidene forandrer seg. 5
AnonymBruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Vi vurderer også PB da det er det gutten ønsker seg. Ja det blir ramaskrik blant den eldre garden som forventer koldtbord, blomkålsuppe og svinestek, og som stiller i bunad, men det driter jeg faktisk i. Det er guttens dag og det er så mye enklere for alle. Mulig vi skriver menyen i innbydelsen 🤔 Anonymkode: 0d562...9fa 16 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dattera til min kjærest skal konfirmeres på sønd. Og ja, som overskriften viser til, pizza fra Pizzabaker. Dette sparte han mye penger på og mente dette var veldig greit. Vi blir ikke mange. Ca 10 stk til sammen. Men er ikke dette veldig kleint? Jeg sier ingenting så lenge han ikke har spurt om min mening, men jeg syns rett og slett det er flaut. Noen som vet om noen som har gjort det samme? Anonymkode: 460f3...85f Ugh. Det er et dårlig pizzasted, og tydeligvis det eneste utenfor Oslo omtrent 😂 Gud så flaut. Jeg ville heller servert Macdonalds Anonymkode: 2899a...17a 3 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #14 Skrevet 28. april Himmelsk. Mye bedre enn annet ræl. Anonymkode: 58955...0e1 6
AnonymBruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Så nå er ferdiglaget mat greit? Anonymkode: 77f7b...b03 1
AnonymBruker Skrevet 28. april #16 Skrevet 28. april Hadde blitt kjempe skuffet! Det er ikke mat i line øyne, men helt ok i en familiebursdag med barn. Da med god salat og litt ekstra til. I konfirmasjon kan det være ok å servere i tillegg til annen faktisk god mat i tilfelle kresne barn. Som mat til voksne mennesker i konfirmasjon. NEI Anonymkode: 2e5ed...7a9 18 1 8
Macro Skrevet 28. april #17 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ugh. Det er et dårlig pizzasted, og tydeligvis det eneste utenfor Oslo omtrent 😂 Gud så flaut. Jeg ville heller servert Macdonalds Anonymkode: 2899a...17a Har du aldri vært utenfor Oslo?😅 5 13
AnonymBruker Skrevet 28. april #18 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi vurderer også PB da det er det gutten ønsker seg. Ja det blir ramaskrik blant den eldre garden som forventer koldtbord, blomkålsuppe og svinestek, og som stiller i bunad, men det driter jeg faktisk i. Det er guttens dag og det er så mye enklere for alle. Mulig vi skriver menyen i innbydelsen 🤔 Anonymkode: 0d562...9fa Kan du ikke bestille noe asiatisk tapas greier i tillegg? Pizza for de som er kresne. Det er det mange i vår familie som har gjort. Ingen ville finne på å servere så dårlig mat til alle i selskapet. Og forvente store gaver. Gutten her elsker Mc. Donalds. Kunne ikke falt oss inn å prakke det på hele selskapet. Men syns oppriktig det er mye bedre enn en stakkars pizzabakeren pizza. Anonymkode: 2e5ed...7a9 4 3
Octopus Skrevet 28. april #19 Skrevet 28. april Jeg regner med at det er konfirmantens ønske? Jeg støtter at konfirmanten skal bestemme maten selv (innenfor rimelighetens grenser). Jeg hadde lyst til å servere ostesmørbrød i min, men fikk nei av foreldrene mine. Istedenfor ble det servert en ihjelstekt biff. Jeg mener fremdeles ostesmørbrød hadde vært bedre, i en alder av 35 7 1
Uanonym bruker Skrevet 28. april #20 Skrevet 28. april Jeg synes det høres utrolig kjipt ut, på alle måter. Kjedelig mat, gjerrige foreldre. Jeg synes ikke konfirmanten skal bestemme mat i konfirmasjonen uten noen form for retningslinjer. I konfirmasjon, bryllup og andre store fester så spiser man skikkelig mat, ikke take away-pizza. Dersom konfirmanten ikke forstår det fra før, er det på tide å lære nå. 15 3 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå