Gå til innhold

Nettbutikk (garn) med ekspresslevering?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av butikkene som har ekspresslevering? 
jeg bor langt unna alt, og er blitt sengeliggende etter operasjon, og har ingen som kan handle noe for meg.. og jeg holder på å kjede meg ihjel. 
har lyst å strikke, ha et prosjekt.. men må ha ekspesslevering isåfall. Litt sånn som blivakker har , som sender med fly over natt. 

anyone?

Anonymkode: 5c894...495

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De norske jeg kjøper fra sender ihvertfall fort. Men postens leveringstid kommer an på hvor du bor. Jeg som bor i Oslo får pakken på en dag fra nettbutikker på Østlandet, da har jeg handlet fra Garntopia, Lana botanica og et par andre. Ikke alltid det går så fort, men det har skjedd mange ganger. De billigste/største nettbutikkene (hobbii etc) har ofte ikke lager i Norge og det synes jeg tar for lang tid.

Anonymkode: 3bab3...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du ha ekspresslevering? 

Anonymkode: 988c7...99e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor må du ha ekspresslevering? 

Da-ah, fordi hun kjeder seg nå.

Anonymkode: c71c2...94f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen nettbutikker har en funksjon som gjør at du kan snike i køen og bli prioritert. Dette koster vel 29 kr eller noe. Men vit at dette ikke er så lurt, flaskehalsen her er at pakka de blir liggende i en container og vente sammen med de andre pakkene og nettbutikken har alt sitt på det tørre når de sier at garnet ditt er pakket og «sendt». Du får det ikke noe før. 
Det du evt kan gjøre er å kontakte din favoritt-garnbutikk og legge fram saken. Kanskje du har vært en god kunde i mange år med lang ordrehistorikk, da er det mye vi kan gjøre for å hjelpe deg med å få pakka så fort som mulig.  

Anonymkode: 741fe...78e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2026 den 19.13):

Da-ah, fordi hun kjeder seg nå.

Anonymkode: c71c2...94f

Joda, men da går det vel an å finne på noe med det som allerede er i hus. Raskeste hadde vel vært og kjøpt garn i butikken, og flere matbutikker har garn også. Hvordan skal hun klare seg uten mat? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...