AnonymBruker Skrevet 27. april #2 Skrevet 27. april Halla du. Veldig trivelig date i går. Nesten like trivelig det som skjedde i etterkant. Tenker vi kan gjenta sistnevnte en 2-3 ganger i uken? Hører fra deg, snupp. Anonymkode: 20478...258
AnonymBruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Halla du. Veldig trivelig date i går. Nesten like trivelig det som skjedde i etterkant. Anonymkode: 20478...258 Hva da? Ta farvel? Sikkert trivelig det også 🤣 Anonymkode: 91281...888
AnonymBruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Det kommer litt an på hvor godt en kjenner hverandre. Anonymkode: e5b9c...146
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Skrevet 29. april Jeg sier jeg gleder meg til å se han, tar initiativ til avtaler, sender melding i etterkant og sier jeg koste meg, jeg sier han er kjekk, smart, morsom, jeg prioriterer å bruke tid på han, ler av vitsene hans, stiller oppfølgingsspørsmål. Kan sende snap i løpet av arbeidsdagen og si at jeg tenker på han, at jeg gleder meg til å se han, at han gjør meg glad.... eller jeg kan spør han om hans mening om noe jeg skal kjøpe eller annet, eller ta opp ting jeg ønsker hans innput på. Anonymkode: ca482...251
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Som mann har jeg veldige gode resultater med å svare med emojien: 👍 Anonymkode: 6017a...f45 2
AnonymBruker Skrevet 29. april #7 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Som mann har jeg veldige gode resultater med å svare med emojien: 👍 Anonymkode: 6017a...f45 Seriøst? Det er jo den kjedeligste av de alle Anonymkode: 39490...2c7
Hulderen Skrevet 29. april #9 Skrevet 29. april GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): små erte eller noe Æsj, nei. Gi heller komplimenter.
GrønnNellik68 Skrevet 29. april #10 Skrevet 29. april Hulderen skrev (8 minutter siden): Æsj, nei. Gi heller komplimenter. hva vet du hva menn liker da? Komplimenter er bra det og men da må jeg være ærlig på at jeg mener det. Ellers ingen vits.. og noen ganger trenger man litt tid før man finner ut at man liker noen bedre og bedre.
AnonymBruker Skrevet 29. april #11 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som mann har jeg veldige gode resultater med å svare med emojien: 👍 Anonymkode: 6017a...f45 Det må være den mest elendige flørten. Anonymkode: e5b9c...146 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #12 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 21.14): Halla du. Veldig trivelig date i går. Nesten like trivelig det som skjedde i etterkant. Tenker vi kan gjenta sistnevnte en 2-3 ganger i uken? Hører fra deg, snupp. Anonymkode: 20478...258 Hadde jeg fått en sånn melding så hadde jeg mest sannsynlig ikke giddet å svare. Halla du.. osv.. Herregud.. 🙄 Det der er milevis unna flørting. Anonymkode: 8ebc6...089
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå