M.H85 Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april https://www.bt.no/kultur/anmeldelser/i/k0Mplk/bedre-paa-tv-enn-paa-scenen Her tenker anmelderen det samme jeg alltid har tenkt iallefall... Hun har litt "country" stemme, men hun har egentlig ingen bra stemme. Den er jo helt flat...Da er f.eks Carina Dahl flinkere.... Tone er vel egentlig mest kjent for å være en ting. Pen. Overfladisk, enig med anmelder her... Er det virkelig noen som hører på musikken hennes i 2026? Husker hun fra Idol..eneste gang jeg hørte på 😅 4 6
Solstråle1 Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Fire venninner av meg var på konsert og de var kjempefornøyde. Så ja, ‘noen’ hører på henne. 3 1
Macro Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg er ingen Tone-fan, men vet om flere som liker henne. 1
Ann. Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Med tankene at hun er overjordisk pen så har hun mye mer talent enn andre med lignende utseende. 2 2
Havnefogden Skrevet 29. april #6 Skrevet 29. april Jeg så Tone Damli på Gardermoen en gang. Da var hun totalt usminket og så ut som hvem som helst hverdagsmenneske. Make ut kan gjøre underverker! Sangstemme? Nei, det har hun vel aldri hatt. (Min mening). 8 3
Irja Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Havnefogden skrev (På 29.4.2026 den 16.18): Jeg så Tone Damli på Gardermoen en gang. Da var hun totalt usminket og så ut som hvem som helst hverdagsmenneske. Make ut kan gjøre underverker! Sangstemme? Nei, det har hun vel aldri hatt. (Min mening). Hun synger helt ok. Men langt over gjennomsnittet pen. Også uten sminke. 1
miagunda Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Macro skrev (På 28.4.2026 den 20.43): Jeg er ingen Tone-fan, men vet om flere som liker henne. Tone-døve 😄😄😄 1
Justlooking Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Hun har en helt grei stemme Og veldig pen med karisma. Og botox selvsagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå