AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hvor mange barn vil du ha før du føler deg ferdig?🥰 Vi har tre nå, drømmer litt om en fjerde😍 Anonymkode: 12593...84f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har 2 og drømmer vel egentlig om ett til, men vet at det ikke går. Vi KUNNE klart ett til, men da måtte vi snudd på hver krone, blitt enda mer slitne osv. Vi tror det er bedre for alle dem som er i familien nå dersom vi stanser på 2. Anonymkode: d23eb...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Ingen! Drømmen min er nøyaktig 0 barn 🤩 Anonymkode: b772e...62f 1
Pakini Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Vi har 4, og er fornøyd med det. Eldste er 24 og yngste 13. vært noen travle år, da de 3 eldste er født på 3år. Men no har det roet seg litt ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Pakini skrev (2 minutter siden): Vi har 4, og er fornøyd med det. Eldste er 24 og yngste 13. vært noen travle år, da de 3 eldste er født på 3år. Men no har det roet seg litt ☺️ Hva syntes du var «verst» eller tyngst med den aldersforskjellen på de tre barna? og hvilken alder på de var den tøffeste?🤔🥰 Anonymkode: 12593...84f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Har 2 barn, og ønsket meg flere. Men det ble samlivsbrudd, så da ble det ikke flere barn. Men jeg er jo utrolig glad for de 2 jeg fikk. Anonymkode: fe694...176
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden 4. Vil ha en til, kanskje to. Vi måtte uansett ha ny bil, stort hus og lite fritid, så hvorfor stoppe?🤷🏼♀️ Blir neppe mer enn 5-6 barn totalt da😅 Anonymkode: e7df3...ea8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå