AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #1 Skrevet i går, 13:13 Jeg strikker en genser ovenfra og ned, og skal felle vrangborden. Skal den felles med bare rettmasker eller en rett og en vrang? Det står ikke forklart i oppskriften, så håper noen erfarne strikker vet hva som blir penest. Anonymkode: d1bde...052
RaraA Skrevet i går, 13:15 #2 Skrevet i går, 13:15 Ville felt den som vrangborden viser, rett og vrang. 1
Gipetto Skrevet i går, 13:17 #3 Skrevet i går, 13:17 Rett over rett og vrang over vrang ☺️ jeg har alltid et kast mellom hver maske, da blir det ikke så stramt. 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 13:21 #4 Skrevet i går, 13:21 Tusen takk for at dere har svart så raskt, følger deres råd😊. Anonymkode: d1bde...052
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Jeg feller italiensk, synes det blir penest. Anonymkode: d63c2...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg feller italiensk, synes det blir penest. Anonymkode: d63c2...bb7 Det synes jeg også. Ser mer forseggjort ut. Anonymkode: cc29e...945
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå