AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:43 #1 Skrevet mandag kl. 09:43 Vi skal kjøpe ny støvsuger. Har sett litt på Dyson sine. Er det noen som har erfaring med å bytte ut en vanlig støvsuger med en Dyson? Skal støvsuge et helt hus, så er usikker på hvordan det går med tanke på lading... Anonymkode: a688c...6ba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:32 #2 Skrevet mandag kl. 15:32 Jeg hatet sånn type støvsuger da jeg bodde i USA. Hadde ikke villet ha det igjen om jeg så fikk betalt for det. Unødvendig tungt å måtte dytte rundt på hele dritten. Ikke går det an å støvsuge sofa eller oppe på vinduskarmer osv. Har kun negative ting å si. Anonymkode: d3428...f51 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Dyson er helt topp! Den må antakelig lades før du er gjennom hele huset. Lyset på Dysons støvsugere er knallbra, og de er viktigst av alt veldig effektive. Kjøp en toppmodell, selv om de koster. Vi har hatt Dyson i mange år i stort hus. Har nå gått over til robotstøvsuger som også vasker, og jeg har fått et nytt liv. Nydelig! Anonymkode: 7ca03...b10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå